Toon posts:

tempsensor op msi mobo...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
euj,

ik heb dus een msi mobo met daarop een TB 1,33 Ghz :), Ik heb een beetje ut idee dat die tempsensoren niet helemaal kloppen, ik wil dus ff weten waar (op het mobo) de sensor voor de casetemp zit... In het boekje staat niks en met de search vind ik ook niks.. Weet iemand op welke plek hij zit en of die msi sensoren altijd hoog zijn? er staat nu dat me case 4 graden lager is dan me proc :?...

en nee... ik ben geen n00b.. :P

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

eentje zit onder de processor en eentje zit dicht bij de batterij zijn staafjes. p.s als je temperatuur te hoog wordt zou ik maar oppassen mijn amd tb 1400 mhz (niet overgeklockT) is ook doodgefikt op msi k7t turbo :( :( ik heb nu duron 600 erop zitten :(

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• n00b | IA

n00b | IA

multislet

om precies te zijn zit hij naast je bios :) is een bruin ding waar je bios in zit en daarnaast :) normaal word je case temp zo rond de 25 grad of zo

Verwijderd

Topicstarter
nou me kast is 44 C staat er (klopt geen drol van denk ik, 2 intake, 2 outtake, rounded cables etc etc..) en me proc is 48 C (dat zit wel goed denk ik) duss... maar bedankt voor je reactie

edit: hij zit dus voor de intake fan.. klopt dus niks van die temps.. :(

• n00b | IA

n00b | IA

multislet

Op donderdag 06 juni 2002 19:02 schreef _Robzilla_ het volgende:
nou me kast is 44 C staat er (klopt geen drol van denk ik, 2 intake, 2 outtake, rounded cables etc etc..) en me proc is 48 C (dat zit wel goed denk ik) duss... maar bedankt voor je reactie

edit: hij zit dus voor de intake fan.. klopt dus niks van die temps.. :(
moet je speedfan effe installeren en kijken wat hij daar aangeeft. P.s je kan ook wel voelen ongeveer hoe warm die wordt :) 48 grad voel je wel :) :P

Verwijderd

Topicstarter
klote sensoren :P, mbm gebruik ik, in de bios geeft hij hetzelfde aan.. die sensoren zijn dus gewoon brak.. ;(

• 4p0c
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 20:54
Anders kan je hier ff kijken
motherboard monitor
http://mbm.livewiredev.com/

Dit is een tooltje die je temps en fan speed in de gaten houd.

er worden hier van allerlei verschillende MB's verteld wat welke chip is, misschien moet je ook ff het progje downloaden.

Kan je meteen kijken of het allemaal klopt
:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 19:12 schreef tastingw het volgende:
Anders kan je hier ff kijken
motherboard monitor
http://mbm.livewiredev.com/

Dit is een tooltje die je temps en fan speed in de gaten houd.

er worden hier van allerlei verschillende MB's verteld wat welke chip is, misschien moet je ook ff het progje downloaden.

Kan je meteen kijken of het allemaal klopt
:)
ik weet wat mbm is :P, kijk eens boven je post :P |:(

• 4p0c
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 20:54
zag het te laat :o

maar linksonder kan je bekijken of je mobo er tussen staat en zo kan je zien wat de juiste sensoren zijn

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 19:16 schreef tastingw het volgende:
zag het te laat :o

maar linksonder kan je bekijken of je mobo er tussen staat en zo kan je zien wat de juiste sensoren zijn
alles klopt.. :)

conclusie, brakke senoren :P
Pagina: 1