ik ben al eens wat tegengekomen over het gebruik van tandpasta ipv koelpasta, tot hoeverre moet ik dit als serieus koelgeleidend goedje opnemen? mn koelprut is namelijk op en ik vind t toch wel lastig te krijgen.
Verwijderd
euuh nee je begrijp het niet goed
NOOIT tandpasta als koel prut doen. Is je pro echt zo dood.
Tandpasta wordt gebruikt op de onderkant van de heatsink glad te schuren en zo beter contact krijgt met de core. (daarna wel je core ontvetten he en tandpasta weghalen)
\
dusss koop gewoon koelprut
Tandpasta wordt gebruikt op de onderkant van de heatsink glad te schuren en zo beter contact krijgt met de core. (daarna wel je core ontvetten he en tandpasta weghalen)
\
tandpasta werkt wel heel goed maar je moet het om de 3 dagen vernieuwen anders fikt je processor weg
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
in tests hebben ze nameijk al wel wat tandpasta gebruikt ipv koelpasta
en die koelde terieders verbazing nog goed ook
ik heb het zelf nog niet geprobeerd
maar ervan dood gaan zal je proc niet hoor!
en die koelde terieders verbazing nog goed ook
ik heb het zelf nog niet geprobeerd
maar ervan dood gaan zal je proc niet hoor!
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
koelpasta koelt heel goed hoor.Op donderdag 06 juni 2002 18:55 schreef Mr.Vanz het volgende:
euuh nee je begrijp het niet goed
\
Dat is het goede antwoordOp donderdag 06 juni 2002 18:55 schreef firoz het volgende:
tandpasta werkt wel heel goed maar je moet het om de 3 dagen vernieuwen anders fikt je processor weg
Bij Alternate hebben ze wel koelpasta.
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
Verwijderd
oke dan is dat het goede antwoord, ik geloof jullie wel, immers ik heb er geen ervaring mee 9en wil het echter ook niet
)
Verwijderd
Tandpasta werkt PERFECT...alleen niet lang...mijn XP1700+ heb ik daarmee naar de eeuwige OC-velden geholpen 
Na 2 weken brande hij door. Mijn ouders P3 700 draait er trouwens al wel een jaar mee..geen probleem...
Na 2 weken brande hij door. Mijn ouders P3 700 draait er trouwens al wel een jaar mee..geen probleem...
Je kunt het voor de grap proberen, maar langer dan 1 dag zou ik niet durven. Bij elke computerwinkel hebben ze wel koelprut. Kun je voor een paar euro halen.
You can't have everything. Where would you put it?
Hoe krijg jij het voormekaar om je koelpasta op te maken? In zo'n klein tubetje zit genoeg voor iets van 100 athlons ofzo.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
op Virtual-Hideout heeft een keer een revieuw gestaan over koelpasta's, tandpasta scheen het beste te koelen op 1 klein probleempje na: je moest het elke dag vervangen want dan was het alweer uitgedroogt. Natuurlijk was Artic Silver 3 daarna het beste
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Pagina: 1