Toon posts:

Scherm BiBeRt...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb net een nieuwe peecee, alles draait lekker, behalve mijn beeldscherm is niet optimaal [1024*786]. Als ik naar beneden scroll, bibbert ie. Ik vind dit heel raar want er zit een 1.6 AMD in en 512 cash, dit hij zou het toch gewoon aan moeten kunnen?

Alvast bedankt voor de reactie,
mvg,
Ginger.-

Verwijderd

je vind het vreemd omdat je een snelle proc en veel geheugen heb? Heb je ook gedacht aan je videokaart? Deze kan ook rip wezen. Als 1e kan je even nieuwste driver van internet afhalen.

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
wat is het voor monitor? Bij een strontmerk heb je kans op zoiets, al lijkt mij dat niet waarschijnlijk. Je zult gewoon ff moeten testen met een andere monitor, dan weet je waar het aan ligt. Het is btw wel handig als je wat specz erbij bedenkt.

Verwijderd

Probeer anders ook ff de "Refresh Rate wat hoger te zetten", is altijd handig om op de site van de fabrikant te checken wat de optimale settings zijn voor jouw monitor.
En idd meschien ff van monitor swappen om te zien waar het probleem werkelijk ligt.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:10

Pubbert

random gestoord

die groeten mag je weglaten ;)

en post eens wat meer specs.. heb je andere drivers geprobeerd? andere monitor instellingen?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

je moet ff de refresh checken en dan omhoog zetten
en/of de resolutie omhoog zetten. kan ook nog
wel is wat uitmaken

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 08:19

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

Kijken of d'r geen kabels over je monitor kabel heen liggen
en of d'r geen speakers bij je pc staan... enz enz..

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

Op vrijdag 07 juni 2002 16:45 schreef SjOuKeS het volgende:
of d'r geen speakers bij je pc staan... enz enz..
:D
Pagina: 1