Toon posts:

[shop] wie kent typhone?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand de site typhone, dit is een gsmshop met leuke aanbiedingen, maar ken niemand die er ooit iets besteld heeft...
Weten jullie iemand die er ervaring mee heeft??
link: www.typhone.nl
Ik wil de Nokia 6510 voor € 34,00 :9~

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waarom geef je geen linkje met www.typhone.nl, maar een linkje met je eigen (neem ik aan) affiliate erin? :X

Verwijderd

Topicstarter
:o Had de link gewoon gekopieerd van een site, heb 'm al aangepast...

• El Jefe
  • Niet online
Ik dat geval: http://www.tweakers.net/shopsurvey/3182
Alleen daar staan nog geen reacties, weinig ervaringen ermee dus..
Verder zou ik het anders ook niet weten.. :)

Verwijderd

Domain name:
typhone.nl (second domain)

Organisation:
MTF MobiTel
President Rooseveltlaan 133 D
6224 CJ MAASTRICHT

Administrative Contact:
F. Sanders
Phone: +31 433625662
E-mail: postmaster@typhone.nl
al weer wat meer info :)

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Nooit van gehoord sorry , maaruh de site ziet er wel mooi uit iig dus echt oplichters lijken me het niet he . die 6510 voor 34 euro is wel :9~

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 19:06 schreef IbBeLz het volgende:
Nooit van gehoord sorry , maaruh de site ziet er wel mooi uit iig dus echt oplichters lijken me het niet he . die 6510 voor 34 euro is wel :9~
uiterlijk van website zegt niet zoveel, ik heb wel is zaken gedaan met bedrijven met de meest afschuwelijke website ever waarbij ik zeer tevreden was en bedrijven met de meest mooie websites die je rustig laten stikken als iets niet klopt...

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Op donderdag 06 juni 2002 19:13 schreef Kertje het volgende:

[..]

uiterlijk van website zegt niet zoveel, ik heb wel is zaken gedaan met bedrijven met de meest afschuwelijke website ever waarbij ik zeer tevreden was en bedrijven met de meest mooie websites die je rustig laten stikken als iets niet klopt...
Tsja okee maar van een proffesioneel uit ziende website verwacht ik eerder dat het geen oplichters zijn en als het er niet uit ziet ja dan denk ik toch nog wel is na ..

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

das een leuke telefoon, met radio enzo....
volgens mij is typhone wel te vertrouwen hoor, je betaalt gewoon 40 euro per maand aan abonnementskosten dus die €34 is helemaal zo gek nog niet

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Op donderdag 06 juni 2002 18:38 schreef Webgoodie het volgende:
Waarom geef je geen linkje met www.typhone.nl, maar een linkje met je eigen (neem ik aan) affiliate erin? :X
Zodat ie daarmee geld verdiend. Deed ie toenstraks ook op elitelife.nl had ik gezien :{

• Vrieskist
  • Laatst online: 03-04 09:28
Op donderdag 06 juni 2002 20:54 schreef uibeltje het volgende:

[..]

Zodat ie daarmee geld verdiend. Deed ie toenstraks ook op elitelife.nl had ik gezien :{
Schandalig ja :{

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:28
Op donderdag 06 juni 2002 20:56 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Schandalig ja :{
major triestos...

I want to live forever, so far.. so good.

Pagina: 1