ik heb een club-3d en ik hoorde dat er een nieuwe bios voor was en dat hij dan veel beter zou scoren en aangezien ik niet 100% tevreden was met de prestaties ehb ik een mailtje gestuurd naar club-3d. ik kreeg een mailtje terug met de rom en het flask programmatje. dus ik met een opstart diskette naar dos en de bios geflasht (nvflash.exe ti42m2n.250) dat ging zover ik weet allemaal goed en ik restart de pc, geen beeld (ik denk "kut"). pci kaartje erin gebouwd en nog een keer geflasht maar nu krijg ik dit:
rom file and chip pci Vendor, Device ID's match
WARNING: Rom File Subsystem ID (0000) Doest'n match
Chip Pci Subsystem ID (FFFF)
ERROR: Pci Subsystem ID mismatch
als ik nvflash /c (check) doe dan geeft hij aan dat de bios helemaal leeg is.
dus ik met het pci kaartje windows in en weer een mailtje naar club3d gestuurd. al snel kreeg ik een mailtje terug met 2 biosen de ouwe (ti42m2nl.250) en de nieuwe (ti42m3nl.250) dus ik weer dos en weer geflasht maar geen resultaat ik krijg weer die kl*te fout.
iemand enige idee of weet iemand of ik nog een vage paramter moet gebruiken????
rom file and chip pci Vendor, Device ID's match
WARNING: Rom File Subsystem ID (0000) Doest'n match
Chip Pci Subsystem ID (FFFF)
ERROR: Pci Subsystem ID mismatch
als ik nvflash /c (check) doe dan geeft hij aan dat de bios helemaal leeg is.
dus ik met het pci kaartje windows in en weer een mailtje naar club3d gestuurd. al snel kreeg ik een mailtje terug met 2 biosen de ouwe (ti42m2nl.250) en de nieuwe (ti42m3nl.250) dus ik weer dos en weer geflasht maar geen resultaat ik krijg weer die kl*te fout.
iemand enige idee of weet iemand of ik nog een vage paramter moet gebruiken????