oei, IE layout fucktup, in opera alles ok!

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
Meestal is het toch altijd andersom? ik zit puurt html 4.0 te tikken, gewoon een layout dmv van tabbelen en wat css dingetjes, wat blijkt nou, ik zit gewoon lekker in opera te testen en te kijken enzo, dus ik ga het effe proberen met IE en daar ziet het er niet uit! alles staat scheef en krom enzo :) nou dacht ik, het zou toch juist andersom moeten zijn? :) maareh ik snap dus niet het zo gaar is, want ik zou niet weten hoe ik het goed krijgt omdat alles goed gecoded is! (gewoon puurt <table> html 4.0 tags!!) iemand een idee of een proggies zijn die dat voor je checken ofzo?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 22:52

job

dat ene proggie. hoe heet dat nou, coffecup html dinges
kan je gewoon text based html schrijven. en previewen in een browser. zit ook een controle op voor html.

maar ik geloof dat er ook ergens een webpage is. even googlen denk ik. zoek ik ook even

ah, heb dr al 1: http://validator.w3.org/
2: http://watson.addy.com/

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op donderdag 06 juni 2002 18:24 schreef damster het volgende:
dat ene proggie. hoe heet dat nou, coffecup html dinges
kan je gewoon text based html schrijven. en previewen in een browser. zit ook een controle op voor html.
Uhh, dat kun je ook in andere text-based html editors hoor... ;) bijv. EditPlus, die heeft er ook nog eens een syntax highlighting bij zitten enzo...</promo>

Die site heet overigens de W3C HTML Validator :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

Een linkje naar een voorbeeldje is denk ik best handig, of 2 screenies (beter voor de mensen die geen Opera bij het handje hebben :))

The cake is a lie | The Borealis awaits...