Toon posts:

Proggiej voor hardware...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik meen hier op dit forum ooit weleens gelezen te hebben over een proggiej dat je kan downloaden van internet waarmee je kan zien wat voor hardware er allemaal in je computer zit.
Ik wil dat heel graag weten dus weet iemand waar ik het over heb? En waar ik het kan downloaden..?!?

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34

• Klasanova
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Klasanova

MAYDAY

zijn er meerdere,
sisoft sandra is er een van

Gigabyte P35 ds3|C2D 6750|4Gb Kingston|Raptor 36Gb|Spinpoint 320Gb|Sparkle 8800GT 512Mb|2x 19" LG|Logitech S510 Desktopset|

Verwijderd

Topicstarter
Kan je er nog even een paar noemen dan? :) Want die sisoft sandra doet het niet! :( Hij (owneej, zij natuurlijk... :P ) kan een bestand niet vinden, terwijl ik het net heb geinstalleerd!!! :?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op donderdag 06 juni 2002 18:57 schreef Rossifumi het volgende:
Kan je er nog even een paar noemen dan? :) Want die sisoft sandra doet het niet! :( Hij (owneej, zij natuurlijk... :P ) kan een bestand niet vinden, terwijl ik het net heb geinstalleerd!!! :?
Ik heb een beter progje, hij draait 100% in human brain, met online resources en een hardware extensie genaamd schroevendraaier. In sommige gevallen is een image enhancer 'bril' nodig :+

Ik word soms zo moe van al die topics van mensen die Sandra verkeerd interpreteren en dan in paniek of verwarring schieten. In de tijd dat je nodig hebt om Sandra te installeren kun je de kast open hebben en de belangrijkste gegevens genoteerd hebben.

Sandra is nuttig, maar het is een tool waar je behoorlijk wat kennis voor nodig hebt. Je laat nieuwe metaalwerkers toch ook niet gelijk zonder toezicht achter de grootste frees :? :X

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 19:24 schreef dion_b het volgende:

[..]

Ik heb een beter progje, hij draait 100% in human brain, met online resources en een hardware extensie genaamd schroevendraaier. In sommige gevallen is een image enhancer 'bril' nodig :+

Ik word soms zo moe van al die topics van mensen die Sandra verkeerd interpreteren en dan in paniek of verwarring schieten. In de tijd dat je nodig hebt om Sandra te installeren kun je de kast open hebben en de belangrijkste gegevens genoteerd hebben.

Sandra is nuttig, maar het is een tool waar je behoorlijk wat kennis voor nodig hebt. Je laat nieuwe metaalwerkers toch ook niet gelijk zonder toezicht achter de grootste frees :? :X
Bij ons in school is er een n00b (is maar paar dagen in school, terwijl de rest van de metaalbewerkers al 4 jaar aan machines hebben gewerkt) tussen de grote frees gedraait, het overtreft in realisme Quake, SoF, Half-Life,...

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

In Norton SystemWorks/Utilities zit System Information. Dat geet ook het een en ander weer.

Maar SySoft geeft veel meer weer.

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

Op donderdag 06 juni 2002 19:24 schreef dion_b het volgende:

[..]

Ik ben het dion_b eens. Het is bovendien erg leuk om in je kast te rommelen. Toch kunnen dergelijke programma's best handig zijn als je zo'n OEM kast hebt waar alles op elkaar gepropt zit. Meestal is de informatie in "hardware beheer" al voldoende.
* rtgo moet wel eens in een Compaq sleutelen

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

Pagina: 1