probleem met het nederlandse rodekruis

Pagina: 1
Acties:

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 22:46

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
ik ben een vrijwilliger bij het rodekruis en ik doe altijd met een paar mensen de "digitale communicatie" tijdens de nijmeegse vierdaagse voor het rodekruis (mail,internet,netwerk)

nu heb ik ook een site gemaakt

www.rodekruisvierdaagse.nl die bestaat nu dik een jaar maar vanuit het nederlandse rodekruis zijn er mailtjes gekomen dat ze het niet wouden ik quote
Van alle landelijk aangestuurde projecten valt de communicatie onder verantwoordelijkheid van het landelijk bureau. De lijn is dat de communicatie rond de door het landelijk bureau geïnitieerde activiteiten altijd door ons wordt gedaan, de afdeling communicatie van het landelijk bureau.

We stellen communicatieacties zoals een aparte website voor de Vierdaagse dan ook niet op prijs. In het kader van een uniforme, professionele uitstraling van onze organisatie vragen wij vriendelijk om deze website uit de lucht te halen.
kan ik hier nog iets tegen doen want ik ben niet vanplan al het werk dat ik erin heb gestoken zomaar weg te pleuren.

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Het lijkt mij dat je voordat je zoiets maakt toch wel toestemming vraagt ?

En als je dat niet heb gedaan denk ik dat je het heel moeilijk gaat krijgen qua rechten enzow.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:45
Heb je hun eerst toestemming gevraagd? Zo neit dan heb je pech en moet je de site down gooien!

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 22:46

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
ze wisten dat hij er was en ik heb er nooit wat over gehoort het is ter sprake geweest en ze vonden het een goed idee

ik weet niet of het vanuit het projectteam rodekruisvierdaagse ook naar het hoofdburo gecoordineerd is

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 18:14 schreef Gouldian het volgende:
ze wisten dat hij er was en ik heb er nooit wat over gehoort het is ter sprake geweest en ze vonden het een goed idee
Heb je dat ook zwart op wit?

Dan heb je nog een beetje been om op te staan.

Verwijderd

Dat is ook niet aardig van die lui,
ben je vrijwilliger word je nog afgezeken, beetje jammer!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op donderdag 06 juni 2002 22:02 schreef geenkanshans het volgende:
Dat is ook niet aardig van die lui,
ben je vrijwilliger word je nog afgezeken, beetje jammer!
ja pcies mail ze dat gewoon terug, en zeg dat je je beschikbaar hept gesteld en opkomt voor de stichting, en gelijk het medium internet van het rodekruis meer reclame voor maakt. Ze meoten gewoon niet zo zeuren, als ze dan met een colecte bus langskomen (en de site mag niet door gaan) krijgen ze ook geen eurocent meer van mij. Je helpt ze toch alleen maar? :? :?

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 08:27

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

als je nou een disclamer op de site gooit met de mededeling "Het Rodekruis is niet verantwoordelijk voor deze site, enz, bla bla"

• Cableboy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dit soort interne gezeik hebben ze binnen het Rode Kruis wel vaker last van. Voor mij een van de redenen om er vanaf te gaan.
Pagina: 1