ik ben een vrijwilliger bij het rodekruis en ik doe altijd met een paar mensen de "digitale communicatie" tijdens de nijmeegse vierdaagse voor het rodekruis (mail,internet,netwerk)
nu heb ik ook een site gemaakt
www.rodekruisvierdaagse.nl die bestaat nu dik een jaar maar vanuit het nederlandse rodekruis zijn er mailtjes gekomen dat ze het niet wouden ik quote
nu heb ik ook een site gemaakt
www.rodekruisvierdaagse.nl die bestaat nu dik een jaar maar vanuit het nederlandse rodekruis zijn er mailtjes gekomen dat ze het niet wouden ik quote
kan ik hier nog iets tegen doen want ik ben niet vanplan al het werk dat ik erin heb gestoken zomaar weg te pleuren.Van alle landelijk aangestuurde projecten valt de communicatie onder verantwoordelijkheid van het landelijk bureau. De lijn is dat de communicatie rond de door het landelijk bureau geïnitieerde activiteiten altijd door ons wordt gedaan, de afdeling communicatie van het landelijk bureau.
We stellen communicatieacties zoals een aparte website voor de Vierdaagse dan ook niet op prijs. In het kader van een uniforme, professionele uitstraling van onze organisatie vragen wij vriendelijk om deze website uit de lucht te halen.
En toevallig vind ik dus van niet! :-)