Harde schijf flipt

Pagina: 1
Acties:

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-04 14:47

DatraxZ

TrueCrypts Everything

Topicstarter
hoi iedereen

het probleem is als volgt : als mijn harde schijf het zeer druk heeft , bv tijdens het extracten van enkele grote files , komt er som een raar 'tokkelend' geluid uit , alsof het armpje dat binnenin zit tegen de rand tikt , ook komt er een ratelend geluid uit. Heb direct de stroom afgezet.Mijn eerste gedacht was dat het de warmte was.Ben dus even gaan voelen , maar de hd had het helemaal niet warm. heb dan maar laten checken op fouten , bleek dat er ineens 100 MB bad sectors waren. Ben dan even info gaan vragen aan enkele vrienden en die zeggen dat de hd versleten is :?
ik heb een maxtor 20 gig die bijna 2 jaar oud is.

weet iemand hoe dit komt en/of een oplossing weet?
thx
Datraxz

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Lijkt me gewoon gaar. Tijd om een nieuwe te halen(meestal heb je wel 3 jaar garantie :))

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bij bad secorts heb je altijd recht op garantie.

Misschien krijg je wel een betere versie, omdat jouw type niet meer bestaat.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb direct de stroom afgezet.
stekker er uit getrokken? niet handig als je schijf aan het schrijven / lezen is.

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Op donderdag 06 juni 2002 18:02 schreef SH007 het volgende:
Lijkt me gewoon gaar. Tijd om een nieuwe te halen(meestal heb je wel 3 jaar garantie :))
Als ze in de winkel moeilijk doen, gewoon direct maxtor bellen, ik had net zoiets, was een pin, van de ide controller afgebroken op mn HDD, winkel zegt Dat ik het had gesloopt, ik maxtor bellen, Hun hebben een RMA nummer aangemaakt, de koerier is hem komen ophalenb en voila, nieuwe HDD gekregen.

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:17
gaar is de enige conclusie heb nou ondertussen al tig garen hd's gezien met de meest uit een lopen de kuren een tikken geluid is problemen
Pagina: 1