Access Point via E-bay?

Pagina: 1
Acties:

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:37

B2

wa' seggie?

Topicstarter
Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen naar een draadloos netwerkgevalletje. Nu had ik al zo'n beetje besloten op de 3com AP2000 te nemen icm zo'n x-jack kaartje.
Alleen nu kwam een collega van me, die compleet E-bay verslaafd is, op het idee om daar eens te gaan zoeken.

Nu is ie een partij 3com Airconnect AP's op het spoor gekomen, voor de prijs van $ 99,95 dollar stuk, plus $ 30 verzendkosten (De AP2000 kost in Nederland 257 Euro.)
De ontvangers gaan daar voor zo'n $ 50 de deur uit, en hier 119 Euro.

Ik heb 3com al gecontacted, en daar krijg ik te horen dat de AP2000 de opvolger is van de Airconnect AP.

Zal ik zo'n ding via E-bay bestellen of toch voor safe gaan en de hele zooi netjes in een winkel kopen? :?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
IK zou voor safe gaan, je kan mazzel hebben, maar tis wel erg goedkoop voor zo een ding, maar als je genaaid wordt is het veel geld.... :P

maar dat is IMO :P

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:37

B2

wa' seggie?

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 18:57 schreef veldmuis het volgende:
IK zou voor safe gaan, je kan mazzel hebben, maar tis wel erg goedkoop voor zo een ding, maar als je genaaid wordt is het veel geld.... :P

maar dat is IMO :P
Hmz ja zo denk ik er zelf ook over, maar goed die collega besteld best vaak wat in de US of A, en dat gaat altijd goed zegt ie.

Verwijderd

Hoi,..

ik zit ook te kijken bij ebay en zie zo'n 3com acces point (air connect) voor "maar" >:) 199 dollar (+45 dollar verzend kosten).

Alleen vraag ik me af of 't zal werken in europa.. ik kon me herinneren dat het aantal kanalen welke gebruikt kan worden in Amerika beperkt is (geloof 3) en in europa 12 meende ik....

Of zit ik naast..? iemand? :?

grtz,
Shao

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Als je het niet vertrouwd, lees dan de feedback van de verkoper door. Hoe betere feedback des te beter kun je bij die persoon bestellen.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:46
Wireless spul in de states is officieel niet te gebruiken in NL.
In de USA mag je namelijk met meer vermogen zenden (de huizen zijn daar groter en de afstanden tussen de huizen ook) en hebben ze andere indeling van de frequenties (paar kanalen meer geloof ik)
Je loopt dus de kans dat een extra wireless kaartje (hier gekocht) niet kan connecten met het accesspoint.

Vaak is het met een driver of formware update alsnog wel werkende te krijgen (of de taal instelling in je windows >:) ), maar het is wel iets om rekening mee te houden.

over de prijzen... dit geeft maar weer aan dat wij hier in europa genaaid worden met prijzen voor apparatuur.
In de states zijn dat soort leuke gadgets veel beter te betalen. :(

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

je moet er zelf ook nog andere stekkers aan zetten...
Als er een losse voeding bij (ja?) is ie dan voor NL geschikt (110V versus 230v), dus om te schakelen of auto.
Pagina: 1