jah dat vraag ik nu juist... ik heb nu een swing 200 en ik krijg een nokia 3210.. kan de simdcard van die swing er bij die nokia in???
Verwijderd
gaat gewoon als hij in zo`n grote soort pinpas zit kun je hem eruit breken. het werkt dus
en in het ergste geval zet je die sim terug in je ouwe tuzztel, en is er niets aan de handOp donderdag 06 juni 2002 17:40 schreef machielwagenaar het volgende:
niet geloven? --> proberen!
Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!
Verwijderd
of je probeert het met de telefoon van een vriend/kennis (maar ík weet zeker dat het kan)
edit:
offtopic: keef en kaaf hebben inderdaad een update nodig
edit:
offtopic: keef en kaaf hebben inderdaad een update nodig
oke ALS nog iemand HET ZEKUR weet ... laat maa rhoren. hety maar heb je het zelf dan geprobeerd keef en kaaf?
Verwijderd
ik heb voor beide ouders sims in swing200s gestopt en dat zijn precies dezelfde als in mn eigen telefoon zitten
jahoor, kan prima.
vaak genoeg allerlei simcards in allerlei telefoons gepropt.
als het idd zo'n simcard is, die zo groot is als bankpasje, kan je 'm er gewoon uitbreken.
enne voor je gemoedsrust een simcard is 1,5cm bij 2,5 cm
vaak genoeg allerlei simcards in allerlei telefoons gepropt.
als het idd zo'n simcard is, die zo groot is als bankpasje, kan je 'm er gewoon uitbreken.
enne voor je gemoedsrust een simcard is 1,5cm bij 2,5 cm
jah waarom zou da niet passen
die oude ( creditcard size ) worden al jaren nie meer gebruikt
en die kleintjes passen overal in
zou wat zijn als je voor iedere telefoon een andere sim nodig zou hebben
en mocht er in die swing ( wat ik me haast nie kan voorstellen ) toch een creditcard size sim inzitten dan knip je hem toch gewoon ff op maat
en die kleintjes passen overal in
zou wat zijn als je voor iedere telefoon een andere sim nodig zou hebben
en mocht er in die swing ( wat ik me haast nie kan voorstellen ) toch een creditcard size sim inzitten dan knip je hem toch gewoon ff op maat
is kleine kaart...denk zo'n 2 cm breed en 1 ,5 cm hoog!!.. dus iedereen beweeert dat die van een SWING 200 IN EEN NOKIA 3210 KAN?!?!?! (die is overigens WEL simlopckvrij)
jep, 2,5 bij 1,5, heb het zonet even opgemeten.
hij werkt zeker weten. en als je die telefoon krijgt.
dat is een 2e hands, want ze worden volgens mij niet meergemaakt. gewoon je simcard inproppen, als hij doet -> kopen. maar geloof ons maar. hij past zeker
hij werkt zeker weten. en als je die telefoon krijgt.
dat is een 2e hands, want ze worden volgens mij niet meergemaakt. gewoon je simcard inproppen, als hij doet -> kopen. maar geloof ons maar. hij past zeker
Verwijderd
Ja kan echt 100% zeker, zolang je die nokia maar simlockvrij is.
Zelf ook vaak genoeg gedaan....
100 euro?? 2e hands?
zal wel nieuw zijn dan, ik wist niet dat ze die dingen nog verkochten
zal wel nieuw zijn dan, ik wist niet dat ze die dingen nog verkochten
Verwijderd
Ja hoor, in mijn Motorola 2700 Autotelefoon.Op donderdag 06 juni 2002 17:50 schreef Chaser2600 het volgende:
jah waarom zou da niet passen
Pagina: 1