Kruisjes hier.
En het filmpje zelf...ik houd niet zo van open eindes...hoe loopt het af ?
En het filmpje zelf...ik houd niet zo van open eindes...hoe loopt het af ?
The Flat Earth Society has members all around the globe.
"x" rated of zo......fix ff die link
[This space is for rent]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Forbidden You don't have permission to access /knight/aansluiting.jpg on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.23 Server at www.doedel.nicewebshost.com Port 80 |
Die plaatjes doen het dus nog niet
Edit: Nu opeens wel
Waar kan ik het schema vinden. Of is dit een kant-en-klare versie die je in de winkel kan kopen.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Verwijderd
Bij de halfords kun je ze halen voor 20 euro geloof ik een maat van heeft ze daar gehaaldOp donderdag 06 juni 2002 17:47 schreef AxzZzel het volgende:
Waar kan ik het schema vinden. Of is dit een kant-en-klare versie die je in de winkel kan kopen.
Gloeien die wel na?Op donderdag 06 juni 2002 18:49 schreef Chilco het volgende:
[..]
Bij de halfords kun je ze halen voor 20 euro geloof ik een maat van heeft ze daar gehaald
En ze moeten natuurlijk ook in te bouwen zijn, en im moet een prog hebben zodat ze op een bepaalde tijd activeren of sneller heen en weer gaan dan normaal.
Verwijderd
Je kunt bij ons ook z'n orginele kopen uit de serie(200 ledjes
), maar daar betaal je wel 200 euro voor en die bij de halfords is een goedkope versie met 5 leds
ziet er ook grapig uit
Sorry maar vind 'm niet echt mooi. Ze branden 0,1 seconde na (dus niet nagloeien!). Dat vind ik niet echt mooi, als ze nagloeien (dus langzaamaan uit gaan) vind ik het mooier
Verwijderd
Waarom he dit zijn echt van die dingen die ik niet snap 
Doe dan eentje met blauwe fluor leds rood is toch totaal niet mooi?
Doe dan eentje met blauwe fluor leds rood is toch totaal niet mooi?
Verwijderd
Waar kun je een schema vinden van hoe of wat want dit lijkt me leuk om de hd-led te vervangen! En hoe kun je zoiets ingaan stellen?
volgens mij gaat deze KITT scanner via de LPTOp vrijdag 07 juni 2002 02:13 schreef westcoastleader het volgende:
Waar kun je een schema vinden van hoe of wat want dit lijkt me leuk om de hd-led te vervangen! En hoe kun je zoiets ingaan stellen?
Verwijderd
[topic=496068/1/25]Op vrijdag 07 juni 2002 02:13 schreef westcoastleader het volgende:
hier staat het
Verwijderd
http://casemods.pointofnoreturn.org/cpumeter/tutorial-2.html
daar is een duidelijke schema btw, weerstandjes not needed.. !
Weerstandjes not needed?Op zaterdag 08 juni 2002 00:34 schreef MactrY het volgende:
Is niet zo heel gezond voor je parallelle poort hoor.
Op de eerste pagina van die (overigens zeer netjes opgezette) tutorial wordt daar nog iets over gezegd:
http://casemods.pointofnoreturn.org/cpumeter/tutorial-1.html
(in dit geval dat 't IC er als een buffer tussen zit, de weerstandjes zijn meer een ander soort beveiliging...)
Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber
Verwijderd
hmmm.. bedenk ik me ineens dat ik nog cool spul heb liggen (stroboscoop, neon lamp, knightrider leds) allemaal op 12V, wat EIGENLIJK voor mn brommer (Appie RS50) bedoeld was, maar ik zo snel nie kwijt kon. Misschien ook wel een idee om die es in de kast te pleuren.. vooral die strobo kan nog heeel leuk worden 
Kan dat zo? 12V op die voedings connectors aansluiten? of hoe doen we dat...
Kan dat zo? 12V op die voedings connectors aansluiten? of hoe doen we dat...
Dat is LEDMeter. Als je die in elkaar hebt gezet kan je em op de LPT poort zetten en met het bijbehorende programma kan je de CPU of RAM usage eropzetten. Er bestaat ook een programma van Winamp voor dat je al die LEDjes, van hoog naar laag ziet gaan zegmaar. Maar dit is geen Knightrider LED.Op zaterdag 08 juni 2002 00:34 schreef MactrY het volgende:
we want knightrider led wel met 16 ledjes
[This space is for rent]
Pagina: 1