Toon posts:

[CM] Mijn modje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier issie dan, dé mod van Lomu :+
Ik wil nog een paar dingen veranderen, zoals een id-t logo op de rechter plaat en misschien nog wel spuiten... De lcd gaat vervangen worden door een 4*20, maar ik moet nog ff op een inkoopactie wachten ;)
Hier de pics, hij is al wat netter afgewerkt, maar niet geweldig... (sorry voor de brakke pics btw, maar ik kan niet aan een betere camera komen :{)

De case zonder ccfl aan.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rina.schut/Casemod/DVC00003.JPG

De case mét ccfl aan.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rina.schut/Casemod/DVC00015.JPG

Van iets dichterbij.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rina.schut/Casemod/DVC00005.JPG

Close up van het window (de randen om het window zijn nu netjes, met een stanleymesje de randen ff recht gesneden :)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rina.schut/Casemod/DVC00006.JPG

De voorkant.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rina.schut/Casemod/DVC00007.JPG

De baybus + LCD ingezoomed (die lcd wordt dus vervangen, zodat het wel netjes is zonder de krassen van dat ik ben uitgeschoten met men stanleymesje :P

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rina.schut/Casemod/DVC00009.JPG

Men hondje die het met de fanguards allemaal wel veilig vind >:)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rina.schut/Casemod/DVC00011.JPG

En nog wat fans die er binnenkort inkomen :)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rina.schut/Casemod/DVC00013.JPG

Nah, ik hoor het commentaar wel, ik weet dat ie niet superspeciaal is, maar vond het toch wel leuk om em ff te posten :P

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
Ik wil ook modden :( Moet er eerst maar wat geld voor hbb :P

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 11:33
sheez wat traag........ :z :z :z maar wel nette mod.

hmmm nu zie ik de rest ook, dat lcd is iets minder afgewerkt, en wel erg veel fans zeg.

Trouwens is dat het tweakers tenu: witte sokjes.

Ik zie regelmatig foto's met die witte sokjes erop.

Verwijderd

Nice gedaan Lomu, trouwens die Aopen kastjes zien er altijd flex uit moet ik zeggen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 17:23 schreef TukkerTweaker het volgende:
Als je een snellere server hebt, graag, maar ik down gewoon met men max. snelheid van die server. On topic please :)

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:54
Niet om lullig te doen, maar ik vind je mod niet echt mooi, hijs boring, en niet netjes afgewerkt.

• TukkerTweaker
  • Laatst online: 23-07 11:33
Op donderdag 06 juni 2002 17:24 schreef Lomu het volgende:

[..]

Als je een snellere server hebt, graag, maar ik down gewoon met men max. snelheid van die server. On topic please :)
wat denk je van endoria?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 17:26 schreef Mafioso het volgende:
Niet om lullig te doen, maar ik vind je mod niet echt mooi, hijs boring, en niet netjes afgewerkt.
Zoals ik al zei, de randen om de window heen zijn nu wel netjes, en de lcd met het verneuktje frontje gaat men andere pc in en er komt een grotere in, die ik met zo een speciaal frontje ga bevestigen, zodat ik die niet kan verneuken :P
En binnenkort krijg ik nog raamrubber, daarmee ga ik de randen van men blowholes afwerken.
Op donderdag 06 juni 2002 17:26 schreef Tukkertweaker het volgende:
wat denk je van endoria?
Nogsteeds down toch?

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
NICE! nu nog een mooie paintjob! :P En je baybus (afgezien van je LCD) is heel mooi gelukt!

Vraagje: waar haal je die spiral wraps?

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-07 13:17
Op donderdag 06 juni 2002 17:27 schreef TukkerTweaker het volgende:

[..]

wat denk je van endoria?
Probeer et es :P

Ennuh, beetje jammer van die krasjes rond je LCD, maar voor de rest wel netjes hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 17:28 schreef LeonM het volgende:
NICE! nu nog een mooie paintjob! :P En je baybus (afgezien van je LCD) is heel mooi gelukt!

Vraagje: waar haal je die spiral wraps?
De spiral wrap heb ik bij de elco (de lokale elektro shop, maar ze hebben meer vestigingen) gehaald voor €1.30 de meter, maar bij iedere andere elektro shop zullen ze het ook wel verkopen.

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-03 13:01
Nice! wel een hoop fans, mag wel op passen dat hij neit weg vliegt :P

Verwijderd

beetje veel fans ;)

kleurtje nodig

nogmeer fans? :o

enuhhh ff lcdtje afwerken he ;)

verder leuk raampje, leuk lcdtje enuhh mooi verder ;)

Verwijderd

Netjes gedaan, laat ons dan nog wat pics zien als er een nieuwe lcd in zit! :D

Verwijderd

TOP :7

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

wat voor systeem is het eigenlijk?

*offtopic
hee jij hebt ook dat abn telebankieren ding :), als je dat ding aanvraagd wordt toch automatisch geregeld dat je bankafschriften 1x in de maand komen?

Verwijderd

jaja erug gaaf :)

maar maakt je kast nu niet een ongelovelijke pokke herrie?
of valt dat mee.

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08 14:36
Mooi man! :7

Alleen hier en daar niet echt super afgewerkt. :o

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

netjes gedaan!
Hoe bevalt die kast jou verder qua geluid? (ik wil dezelfde kast misschien kopen namelijk) En maakt ie met al die fans aan niet een hoop herrie?

Multimonitor is relax :P

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Ik vind die window-vorm persoonlijk niet erg mooi, ik zie liever de processor zitten... Daarentegen heb je wel vet veel fans in je kast zitten, en zeker die 120mm fan boven je proc is :9~...

En ik zie een EPoX... Toppie! 8-)

edit: Ik kan uit de foto's trouwens niet opmaken aan welke kant van de caseplate 't plexi zit... Buiten of binne?

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Ziet er geinig uit ja.... :)

Ik ben ondertussen nog steeds niets opgeschoten met de mijne.
Ik zit een beetje tegen de afwerking aan te kijken...kmoet het wel netjes afmaken.

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024

hmmm nu zie ik de rest ook, dat lcd is iets minder afgewerkt, en wel erg veel fans zeg.

Huh hoezo minder afgewerkt? zo scheef als de tering man! maarja daar komt vast nog wel verandering in! ik vind het wel een nice mod! en de hond heeft die al zn staart gemod? :)

tweakers tenu?

ja zouden we eigenlijk moeten afspreken :)

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51

Ik zie regelmatig foto's met die witte sokjes erop.
kijkt naar beneden...
...ja :)

Verwijderd

mooie sokken ook. :P

Verwijderd

Topicstarter
Ok, over de fans en het systeem...

De topfan en die tegen de processor zeg maar zijn allebei panaflo's die met een inkoopactie een hele poos geleden zijn besteld, maar ze doen het perfect!
Die 2 naast elkaar blazen de hd's koud, en het zijn 2 80mm nidecs.
Vooronder zit ook nog een fan, maar das een coolermastertje die er eigenlijk een beetje nutteloos inzit. Daarom wil ik vooronder nog een blowhole voor een 120mm fan gaan maken, 1 van de 2 die ik in men handen heb. Die fans komen uit een of andere machine, en ze werken op 28v, ze draaien wel op 12v, maar heel zachtjes, wat wel mooi is voor het geluid, maar ik moet nog ff tijd maken om het blowhole erin te doen.
De cpu koeler is btw. een swiftech mc462 :)

Wat ik dus vergeten ben is pics te maken van men gemodde GeForce 3; Ik heb de standaard fan vervangen door een 80mm nidec, waardoor hij idle ca. 20° koeler wordt als voorheen (24°) op de standaard settings.

De baybus zal ik trouwens ook nog ff uitleggen, de grote zwarte knop is voor de ccfl (die vierkante, van barf) aan en uit te zetten, en vandeweek komt er nog een knop naast voor het blacklite geval wat ik nog moet kopen (als ik men vakantie geld binnenheb). De schakelaartjes in de baybus zetten men fans op 12/0/5 volt.
Ook nog een plan is om een irda interface te maken, maar ik moet nog uitzoeken wat dat allemaal gaat kosten, er moet dus nog een hoop gebeuren zoals jullie horen, maar op een dag :z

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 17:56 schreef Djoeba het volgende:
mooie sokken ook. :P
Ik wist dat deze reacties zouden komen, en ff een disclaimer, ik heb eig. altijd zwarte sokken aan (met cartmen enzo :P) maar speciaal voor deze gelegenheid had ik witte aangetrokken :7

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 17:43 schreef pokeran het volgende:
wat voor systeem is het eigenlijk?

*offtopic
hee jij hebt ook dat abn telebankieren ding :), als je dat ding aanvraagd wordt toch automatisch geregeld dat je bankafschriften 1x in de maand komen?
OS: Microsoft Windows XP Professional (5.1 - 2600) CPU: 1-AMD Thunderbird, 1632MHz, 256KB (0% Load) Uptime: 10hrs 34mins 42secs RAM Usage: 140/256MB (54.69%) Resolution: (1600x1200) . (copy paste uit irc) en dat telebankier ding weet ik eig. niet eens, de briefjes worden richting het adres van men vader gestuurd, en daar kom ik niet zo vaak :{
ohja, als je op het huisje klikt zie je hoe men pc in het begin was zonder nieuwe hardware enzo :P (± een jaar geleden)

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09-2025

merijnen

Beam Me Up Scotty!

Leuke mod! Idd wel een beetje saai, hij zou best een leuk kleurtje kunnen gebruiken. Waar ga je die blacklight kopen? Ik wil er namelijk ook een....

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 18:29 schreef merijnen het volgende:
Leuke mod! Idd wel een beetje saai, hij zou best een leuk kleurtje kunnen gebruiken. Waar ga je die blacklight kopen? Ik wil er namelijk ook een....
Hier bij de elco in alkmaar, maar je kunt em beter zelf bestellen bij stuut en bruin.

Verwijderd

netjusss!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 07:25

Tux

mooie casemod :7

ik kan niet casemodden :(

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

vette mod! :+

Verwijderd

ja man! :+

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-07 23:10
Sekers mooie mod, alleen ik zou wat specialere fanguards gebruiken...ach ja das weer een tip voor de volgende mod :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 23:37 schreef Duke_Nukem het volgende:
Sekers mooie mod, alleen ik zou wat specialere fanguards gebruiken...ach ja das weer een tip voor de volgende mod :)
Neh, das alleen maar slecht voor de luchtdoorlaat.

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-07 23:10
Op donderdag 06 juni 2002 23:39 schreef Lomu het volgende:

[..]

Neh, das alleen maar slecht voor de luchtdoorlaat.
hoezo dat? er zijn zat fanguards met maar heel weinig frame. hier komt eg wel meer lucht door dan bij een normale fanguard...

• Fuzzillogic
  • Laatst online: 01-07-2025
Ik zie dat je een Epox mobo hebt (zelfde als ik, alleen ik heb de reet-loze versie want SCSI :P :9)

Als je toch zo'n raam in je PC hebt moet je die 2 LED displays op je mobo ook van nuttige informatie voorzien! :) :)

Verwijderd

2 dingen!

Jezus doe gewoon ff op je gemak dingen uitzagen/snijden. ziet er toch niet uit die lcd :r .

Waarom moden mensen een lelijke kast :? Koop gewoon een mooie kast hoef je ook niet te modden en als je dan mod is ie xtra nice.

cijfer 6.5 a 7.0 not bad.

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:28
Heb je mooi gedaan, ziet er goed uit! :)

Zou ik mogen weten wat voor cd-rom/dvd-speler je daar in hebt? (merk, type eventueel :))

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 23:50 schreef spokje het volgende:
Zou ik mogen weten wat voor cd-rom/dvd-speler je daar in hebt? (merk, type eventueel :))
Pioneer 105/106s ofzo :)

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 23:48 schreef THAX het volgende:
2 dingen!

Jezus doe gewoon ff op je gemak dingen uitzagen/snijden. ziet er toch niet uit die lcd :r .

Waarom moden mensen een lelijke kast :? Koop gewoon een mooie kast hoef je ook niet te modden en als je dan mod is ie xtra nice.

cijfer 6.5 a 7.0 not bad.
Ach jah niet iedereen heeft een vaste hand :9

en wat betreft de kast, das jou mening ik vind het wel een grappig ding. Wat is volgens jou dan een "mooie" kast het lijkt me dat dat voor iedereen weer anders is ;)

Maar ik vind hem netjes :) leuk gedaan, je ziet ze wel veel die aopen kassies zijn behoorlijk te modden blijkbaar >:) Keep up the good work in ieder geval. NICE !

• Vorkie
  • Niet online
mooie mod :)

grote pics. deze lieve pentium 133 met 32mb ram trekt het eigenlijk haast niet ;)

Ik ga binnenkort trouwens beginnen aan 2 koffermods, alleen de moederborden processoren moet ik nog binnen krijgen

Kijk me sig.... doe die x2 en dan in koffer... (niet al die hd;s hoor enzow

/edit koffermods ipv case

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 23:54 schreef Tha_Mafkees het volgende:

[..]

Ach jah niet iedereen heeft een vaste hand :9
Ik wou eerst alles eruithalen met een stanley mesje, maar op een gegeven moment raakte men geduld op, dus toen maar de dremel erbij gepakt in de gedachte dat deze hier toch maar tijdelijk inzit :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 23:46 schreef Nexxennium het volgende:
Ik zie dat je een Epox mobo hebt (zelfde als ik, alleen ik heb de reet-loze versie want SCSI :P :9)

Als je toch zo'n raam in je PC hebt moet je die 2 LED displays op je mobo ook van nuttige informatie voorzien! :) :)
w000000t dit is echt vet :P men cpu gebruik staat er nu op :)

Verwijderd

mooi hoor

Verwijderd

Stoere mod hoor :)
Kun je nou eens aan m'n baybus beginnen? :P

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Hey kweenie, hoe ben jij aan die avatar gekomen ?

http://mrfloris.com

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 08:57

Tuumke

Shingaling?

mooooie mod!!
zoiets wil ik em ook gaan doen!!
met een mooi id&t logo :D
dat ruled >:)

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Verwijderd

Leuk gemod :) nog kleurtje ;) zoals iedereen roept en ff je fans afwerken zoals je zegt.

Nog ff een vraagje voor iedereen die een mod post:

Waarom posten als je mod nog niet totaal af is :P ? Het is toch zinvoller van kijk dit is me pc *BAM* met een hele zooi foto's dan van tijd tot tijd een topic openen van whoi nu heb ik dit eraan gedaan zie dit en dit en dit topic voor andere foto's :) ?

• D-Three
  • Laatst online: 05-08 23:38
Op donderdag 06 juni 2002 17:23 schreef Neejoh het volgende:
Ik wil ook modden :( Moet er eerst maar wat geld voor hbb :P
Modden hoeft niet veel geld te kosten. Iemand die creatief is kan met weinig geld iets moois realisren. Persoonlijk vind ik dat mooier dan iemand die er honderden of meer euro's tegenaan gooit om weet-ik-veel-welke-case om dan er één of ander duur watergekoeld systeem in te gooien... Hand-made, dat is het belangrijkste. En vooral, veel geduld! Stukje bij beetje. Rome was ook niet gebouwd in 1 dag!

Verwijderd

ik vind em wel mooi hoor!

• rupert
  • Niet online

rupert

a.k.a. fritz

idd, modden hoeft niet duur te zijn!
Ik heb voor 9 euro een spuitbus blauw verf gehaald bij de Formido en tada, blauwe kast. (heel erg cheap-ass, budget-modje) :9~

©zweitausendundsechs

Verwijderd

Ziet er mooi uit, nu nog een kleurtje :)

Voor iedereen die nog steeds denkt dat modden heel veel gekld kost, niet dus. Het is de truuk om al je zooi bij elkaar te krijgen via vrienden en kennissen. Heb mijn plexiglas, koper en enkele fanbus onderdelen voor niets gekregen (ja een beetje PC onderhoud). Alleen dus verf en fans gekocht (dat was wel redelijk duur, voornamelijk de verf dan).

Ach ja en je kunt het misschien ook in etappes doen zoals reeds eerder vermeld in deze topic :)

• Tuumke
  • Laatst online: 04-06 08:57

Tuumke

Shingaling?

Op vrijdag 07 juni 2002 10:10 schreef Laagvliegerke het volgende:

[..]

Modden hoeft niet veel geld te kosten. Iemand die creatief is kan met weinig geld iets moois realisren. Persoonlijk vind ik dat mooier dan iemand die er honderden of meer euro's tegenaan gooit om weet-ik-veel-welke-case om dan er één of ander duur watergekoeld systeem in te gooien... Hand-made, dat is het belangrijkste. En vooral, veel geduld! Stukje bij beetje. Rome was ook niet gebouwd in 1 dag!
psies!! mooi gezegt :D
over een klein tijde wil ik er ook mee gaan beginnen.
denk zodra ik vakantie hebt
Op vrijdag 07 juni 2002 10:15 schreef rupert het volgende:
idd, modden hoeft niet duur te zijn!
Ik heb voor 9 euro een spuitbus blauw verf gehaald bij de Formido en tada, blauwe kast. (heel erg cheap-ass, budget-modje) :9~
hoe ziet die van jou er uit dan?
heb je er ok al pics/topic van?

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

• D-Three
  • Laatst online: 05-08 23:38
Op donderdag 06 juni 2002 23:48 schreef THAX het volgende:
NOFI, maar zie mijn reactie hierboven
edit:
(eigenlijk op de vorige pagina)
. Modden is net het mooier en vooral origineler maken van iets. Het is natuurlijk leuk om een mooie zwarte of aluminium case te hebben, maar niet iedereen heeft er de euro's voor. En hier ff een quote van The EquinoXe:
Een echte tweaker kan het zelf doen, zelfs als hij het niet kan dan leert ie het..
Een luie tweaker koopt, en dan wordt het standaard.
Een standaard hoort op een fiets, niet in een PC..
Op donderdag 06 juni 2002 23:41 schreef Duke_Nukem het volgende:

[..]

hoezo dat? er zijn zat fanguards met maar heel weinig frame. hier komt eg wel meer lucht door dan bij een normale fanguard...
Gaat het nut van een fanguard dan niet een beetje verloren? :)

En ik zou het nog vergeten: mooi gedaan! Op die LCD geef ik geen commentaar want er moet toch een andere in. En daarbij, je zou de mijne eens moeten zien :P (is trouwens ook maar voorlopig). Die window is niet echt mijn ding. Ik wil ook wel de CPU zien! :) Die fan kan je dan misschien op de plexi plaatsen? En verder is de boel is wel netjes opgeruimd in je case. Valt het geluid nog wat mee?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 02:39 schreef 4dd1cT het volgende:
Stoere mod hoor :)
Kun je nou eens aan m'n baybus beginnen? :P
offtopic:
Hey, je leeft nog :P kom je volgende week nog tentamens maken op school? Meel me ff op Lomu@quicknet.nl dan spreken we wat af voor die baybus...

• chromeeh
  • Laatst online: 15:00

chromeeh

the Gnome

Maar euh... over die witte sokken....
Ik draag altijd zwarte :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Timrek
  • Laatst online: 01-08 13:58

Timrek

Lid van de "Patatgeneratie"

Yah, leuk :?, weer een standaard mod.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 14:35 schreef Timrek het volgende:
Yah, leuk :?, weer een standaard mod.
Tnxz :)

• Timrek
  • Laatst online: 01-08 13:58

Timrek

Lid van de "Patatgeneratie"

Bedoel ik niet mee dat het niets is hoor (hij ziet er leuk uit), alleen dat iedereen die zijn kast gemod heeft het gelijk post, ondanks dat het vrij standaard mods zijn die dagelijks langskomen.

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-03 17:18
hij wil het gewoon met de wereld delen omdat hij er trots op is... niks verkeerd mee denk ik.. enne die mod is zekerz wel vet :D

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 16:12 schreef Timrek het volgende:
Bedoel ik niet mee dat het niets is hoor (hij ziet er leuk uit), alleen dat iedereen die zijn kast gemod heeft het gelijk post, ondanks dat het vrij standaard mods zijn die dagelijks langskomen.
Hij is idd standaard, maar dat had ik in de beginpost ook gezegd :)
En de reactie hierbovenvan TgR_KILLER, ik ben er idd trots op :)

Verwijderd

Vind hem niet echt super...

Verwijderd

[afbeelding]

Sorry hoor, iedereen vind 'em netjes afgewerkt enzo. Kijk nou dat gat voor die fan. Dat vind ik NIET netjes afgewerkt hoor. :?

[edit] En natuurlijk die LCD

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Op donderdag 06 juni 2002 17:22 schreef Lomu het volgende:
De case zonder ccfl aan.
leg uit :?

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ziet er wel tof uit. Vooral dat LCD (op de afwerking na ;))

* Go0s wil ook een LCD in zijn bak :{
Pagina: 1