Toon posts:

Fujitsu hdd boot probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn mobo herkent soms mijn harde schijf niet,ik heb als primary master een maxtor,en als secondary de fujitsu MPF3204AT.
De maxtor werkt btw.goed,alleen de fujitsu geeft problemen.
Soms herkend het mobo de schijf niet,en als die het herkent dan gaat het booten erg langzaam.
Weet iemand raad??

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 17:20 schreef mania het volgende:
Mijn mobo herkent soms mijn harde schijf niet,ik heb als primary master een maxtor,en als secondary de fujitsu MPF3204AT.
De maxtor werkt btw.goed,alleen de fujitsu geeft problemen.
Soms herkend het mobo de schijf niet,en als die het herkent dan gaat het booten erg langzaam.
Besturingssysteem win2k.
Weet iemand raad?

Verwijderd

En als je de Fujitsu alleen aan het mobo hangt?

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
de Schrijf is waarschijnlijk defect.
Vaak niet gevonden worden en langzaam als die wel gevonden wordt is een teken dat dat ding op het punt staat volledig te overleiden.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

• Clubhead
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 08:18
Nog ff een late reactie:

D'r zijn twee series fujitsu schijven die een niet goed werkende firmware versie hebben en daardoor veel ellende kunnen veroorzaken. De schijf die hier genoemd wordt is er volgens mij een!

D'r moet ergens op de Fujitsu site een fix te vinden zijn...........

• beuki
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 11:54
Clubhead schreef op 05 september 2002 @ 22:53:
Nog ff een late reactie:

D'r moet ergens op de Fujitsu site een fix te vinden zijn...........
Mjah.. installeer je die fix... heb je nog steeds dezelfde problemen... (Hier meegemaakt met zo'n 30 schijven) die schijven zijn gewoon brak. Als je zo'n schijf hebt,.. zet er dan zeker geen belangrijke informatie op:)
Pagina: 1