Mijn Asus Cuv4x doet het op zich helemaal niet zo slecht; redelijk (33%) overclockbaar, lekker stabiel. Wat dat betreft heb ik niks over het mobootje te klagen.
Alleen heb ik toch wel wat problemen met de chipset die erop zit; die werkt niet goed met mijn geluidskaart, een Audiotrak Maya 44. Natuurlijk zijn er legio mensen die echt niet zullen begrijpen dat ik daar waarde aan hecht, maar ik doe dat wel.
Ik heb begrepen dat de beste oplossing is om te kijken naar een Intel BX, 815 of 850 chipset bordje. Ik heb nu geen zin en knaken om een upgrade te doen naar een P4, want mijn PIII 700 @ 933 loopt prima.
Maar welk bord is nou goed om te nemen? Ik hoef geen onboard geluid (duh
) of video. Aan 512 MB heb ik op zich genoeg geheugen. Dus een 815 chipset lijkt dan wel okee.
maar misschien zijn er mensen die betere ideeen hebben?
Welk bord kan ik nou het beste nemen?
Asus CUSL,
Asus TUSL,
Abit BX,
Abit SA6(r)
MSI 6337
Of iets heel anders?
Ik weet het niet meer hoor. Door de bomen zie ik het bos niet meer...
Help!
ThX!
Alleen heb ik toch wel wat problemen met de chipset die erop zit; die werkt niet goed met mijn geluidskaart, een Audiotrak Maya 44. Natuurlijk zijn er legio mensen die echt niet zullen begrijpen dat ik daar waarde aan hecht, maar ik doe dat wel.
Ik heb begrepen dat de beste oplossing is om te kijken naar een Intel BX, 815 of 850 chipset bordje. Ik heb nu geen zin en knaken om een upgrade te doen naar een P4, want mijn PIII 700 @ 933 loopt prima.
Maar welk bord is nou goed om te nemen? Ik hoef geen onboard geluid (duh
maar misschien zijn er mensen die betere ideeen hebben?
Welk bord kan ik nou het beste nemen?
Asus CUSL,
Asus TUSL,
Abit BX,
Abit SA6(r)
MSI 6337
Of iets heel anders?
Ik weet het niet meer hoor. Door de bomen zie ik het bos niet meer...
Help!
ThX!