Toon posts:

Nieuwe koeler Arctic Cooling SuperSilent 2500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heejz,

Ik wilde ff weten of er mensen zijn die ervaring hebben met: Arctic Cooling SuperSilent 2500, http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=192,
Zo ja, goed/slecht?

Ow ja, en deze: http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=251
wat vinden jullie hiervan?

Ik overweeg een van deze twee te kopen omdat mijn oude kapot is (ja op btje kromme manier, vinger tussen de fan, vin afgebroken, gerepareerd maar nu onbalans. |:( )
Ik heb nu deze: http://www.taisol.com/cgk742092.html

alvast thnQ

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-02 23:07
Waar wil je hem voor gebruiken? Hij is niet geschikt voor overklokken maar het is wel lekker stil., de fan draait op 2500 toeren.

Koeling is wel redelijk dus maar niet super. Ik heb hem in dual opstelling draaien en daar is ie nog stil.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 17:20 schreef TukkerTweaker het volgende:
Waar wil je hem voor gebruiken? Hij is niet geschikt voor overklokken maar het is wel lekker stil., de fan draait op 2500 toeren.

Koeling is wel redelijk dus maar niet super. Ik heb hem in dual opstelling draaien en daar is ie nog stil.
ik wil de koeler gebruiken voor een xp 1700+ op a7v266-e en ik ga NIET overclockken

Verwijderd

Heb die Arctic cooling (op m'n 1900+) vindt het wel een redelijk ding, zeker voor de prijs. Met 1 case fan doet ie ongeveer 53 graden stressed (niet overgeklokt) wat ik best OK vindt.
Heel stil vindt ik 'm trouwens niet, maar ik weet niet hoeveel herrie andere koelers maken, dus kan niet echt vergelijken.

Verwijderd

Topicstarter
de cooler die er nu opzit, de taisol is 36,5 db en die artic is 25 db

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 17:11 schreef rdl het volgende:

vinger tussen de fan, vin afgebroken, gerepareerd maar nu onbalans. |:(
*D had jij je vinger ook kapot?, en ja repareren kan niet, het kleinste beetje lijm zorgt al voor ongekende trillingen

Verwijderd

Topicstarter
uhmzz... bloed onder men nagel. Viel dus wel mee....maja idd... als ik iets op mun kast leg hoor k het verschil al !! :'(

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

als je een window in je puter hebt zou ik persoonlijk de Titan TTC-D5TB(TC) kopen. Die looks :9
Zo niet dan de Arctic Cooling SuperSilent 2500.
die is toch stiller en verplaatst iet wat meer lucht.

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-02 12:56
Bij perfect systems issie een stukje goedkoper... ik vind dit ook wel een interessante cooler. De spire whisperrock vind ik ook wel interessante trouwens.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 10:25 schreef Weefselkweekje het volgende:
Bij perfect systems issie een stukje goedkoper... ik vind dit ook wel een interessante cooler. De spire whisperrock vind ik ook wel interessante trouwens.
Uhmzz... Die spire, heb je daaar ervaring mee??
Want de specs zijn niej slecht.

Verwijderd

Topicstarter
na btje puzzelen ben ik erachter gekomen dat het een spire whisperrock 2 wordt of de artic supersilent 2500.....

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik heb de superrock, niet al te beste temps.....misschien heb ik er wel teveel koelprut opgedan, ik kijk daar nog ff naar. Herrie maakt ie niet, ik hoor alleen mijn voeding (teringherrie).
Pagina: 1