Help, wie heeft een CD-caddy (te leen)

Pagina: 1
Acties:

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik weet dat we een geweldige vraag/aanbod afdeling hebben, maar dit is zo'n raar onderdeel:

Ik zoek voor een bejaarde computer een CD-Caddy, je weet wel, zo'n plastic hoesje wat je om je CD moet rammen, voordat je die in je single-speed CD-lezer kan proppen.

Die dingen raken namelijk nogal snel kwijt.....Zo ook op dit "bedrijf"

Herman

Verwijderd

koop een 8 speed phillips cd-rom (12.50.- op de pc discount), dan hep je het niet nodig (JEEEh)

• Marc H
  • Laatst online: 17:55

Marc H

- - Is wakker - -

Zo'n raar onderdeel is het anders niet, Plextor gebruikte ze tot voor kort voor hun schrijvers, dus mensen die met een wat oudere plextor (zoals ik) hebbben ze nog nodig. De beter uitgeruste computerwinkel verkoopt ze nog steeds voor 10-20 gulden.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• php
  • Niet online
Het probleem is dat het een SCSI-1 CD speler is, en ik heb geen zin een SCSI CD speler erin te hangen, enkel omdat ik zo graag word op het ding wil installeren.

Ik heb al geprobeerd met een IDE spelertje, maar met geen enkele jumpersetting wordt de harde schijf dan nog herkend. Zal wel een enkele IDE controller zijn. (is een 486-33 oid)

Zal maar eens bij computerzaken vragen. (nadeel is dat er rond Gouda niet echt bijzonder goede / lang in het vak zijnde winkels zijn (behalve de Vobis, maar daar geef ik mijzelf weinig kans...)

• BIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 15:00

BIM

Nothing interesting

Je moet ff naar de eerste de beste computerbeurs gaan.
Daar zijn ze altijd wel ergens te koop.

Ik heb er zelf maar 1 bij m'n plextor, dus die kan ik je niet uitlenen, sorry. :)