tweakshop bevestiging

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
ik wilde een kast van 2U voor 321 bestellen in de tweakshop, dus ik alles ingevuld, en ik krijg een meel die ik "ongewijzigd" moet terug sturen? maar hoe doe ik dat? als ik op reply druk krijg ik een er een lap text boven van (af)zenders en voor alle text staat een ">"
ook als ik op beantwoorden klik, wil hij gaan verzenden naar "orders@viddel.nl" maar als ik allen beantwoorden doe, wil hij OOK nog eens als CC naar "a.p.wilken@viddel.net" sturen

hoe moet ik het nou precies doen om mijn kastje te krijgen :'(

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik ben bang dat tweakers.net/GOT niet hetzelfde als tweakshop is, ondanks dat de namen nogal op elkaar lijken.
Misschien kun je een meeltje sturen naar orders@viddel.nl, en daarin om hulp vragen?
doe mij er maar 1 met satésaus
Toch niet die 2U kast he? ;)

In deeze zin staan drie fauten

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Op donderdag 06 juni 2002 17:04 schreef Vaudtje het volgende:
[..]

Toch niet die 2U kast he? ;)
;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

dit hoort in feedback als het over de shop van onszelf gaat :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik denk dat het wel ok is om de mail gequote terug te sturen. Om te voorkomen dat je mailreader er een lijn voor zet moet je maar een proberen te forwarden of de instellingen induiken.

Vragen kun je kwijt aan Viddel zelf (orders@viddel.nl :?), want de mensen die hier komen hebben feitelijk erg weinig te maken met de organisatie die die kasten verkoopt e.d. :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op Viddel.shop.tweakers.net staat duidelijk:
Vragen over je bestelling of over de hier genoemde producten kun je richten aan Viddel. Lees voor meer informatie ook de veel gestelde vragen in de FAQ.
Pagina: 1