Wie kan mij helpen. Ik zoek een driver voor een SCSI kaart. Type is ava-1502 en de OS is XP professional.
Al de win2000 (of win98) drivers geprobeerd. Ik meen dat dat ook gewoon werkt, alhoewel XP bij het installeren wel zit te zeuren dat het geen XP drivers zijn.
Bij mijn vader kregen we wat oudere hardware zo ook aan de praat omdat er geen XP drivers waren.
Bij mijn vader kregen we wat oudere hardware zo ook aan de praat omdat er geen XP drivers waren.
Senile! Senile Oekaki
www.adaptec.com, staat daar niks dan heb je pech..Op donderdag 06 juni 2002 16:55 schreef freaky1164 het volgende:
Wie kan mij helpen. Ik zoek een driver voor een SCSI kaart. Type is ava-1502 en de OS is XP professional.
1502...isa kaartje? helemaal pech, windows XP werkt niet zo goed meer met isa kaartjes..
ergo: beter je huiswerk doen voordat je 'rucksichtloos' begint aan een XP upgrade
A wise man's life is based around fuck you
Stuurprogramma van AHA-1515 adapter gebruiken.
Even opletten met jumperstanden van je adapter, het is namelijk geen plug&play device.
Even opletten met jumperstanden van je adapter, het is namelijk geen plug&play device.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b