mja leuk hoor, die sleutel als icoon in je favorieten, enig. Maar er zitten hier de de beste fotosoepers van nederland
is er niet iemand die het logo van GoT (zoals die linksboven in beeld staat mooi in een icoon kunnen zetten? dat zou veel mooier zijn...
Verwijderd
Zie de Favicon als je GoT in Favorieten heb staanOp donderdag 06 juni 2002 16:51 schreef dominicbout het volgende:
Welke sleutel?
faviconOp donderdag 06 juni 2002 16:51 schreef dominicbout het volgende:
Welke sleutel?
edit:
grmbl, wéér te laat
grmbl, wéér te laat
Verwijderd
Ik denk dat hij doelt op het icoontje wat je te zien krijgt in je bookmarks.Op donderdag 06 juni 2002 16:51 schreef dominicbout het volgende:
Welke sleutel?
Op donderdag 06 juni 2002 16:53 schreef Llewella het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het icoontje wat je te zien krijgt in je bookmarks.

Die dus.
Hmzzzz, ik zie hier geen favicon voor GOT (Wel bij goegel)
Welke URL moet ik dan hebben voor GOT
In deeze zin staan drie fauten
kOp donderdag 06 juni 2002 17:13 schreef Vaudtje het volgende:
Hmzzzz, ik zie hier geen favicon voor GOT (Wel bij goegel)
tis trouwens GoT, mare GoT heeft helemaal geen icoon, alleen de www.Tweakers.net toch
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
jawel GoT heeft die ook.... alleen volgens mij kan het veel mooier dus met het echte logo...Op donderdag 06 juni 2002 17:16 schreef LauPro het volgende:
[..]
k
tis trouwens GoT, mare GoT heeft helemaal niet een icoon, alleen de www.Tweakers.net toch
Verwijderd
ik bespeur hier een vorm van ik-heb-nix-te-doen-dus-ga-ik-maar-op-andermans-fouten-letten complexjeOp donderdag 06 juni 2002 17:16 schreef LauPro het volgende:
[..]
k
tis trouwens GoT, mare GoT heeft helemaal niet een icoon, alleen de www.Tweakers.net toch
ik snap trouwens niet dat iemand ermee kan zitten wat voor soort favicon Tweakers heeftOp donderdag 06 juni 2002 17:27 schreef visavis het volgende:
[..]
ik bespeur hier een vorm van ik-heb-nix-te-doen-dus-ga-ik-maar-op-andermans-fouten-letten complexje
Verwijderd
idd, maar je moet toch wat doen op je vrije donderdag middagOp donderdag 06 juni 2002 18:07 schreef Empathy het volgende:
[..]
ik snap trouwens niet dat iemand ermee kan zitten wat voor soort favicon Tweakers heeft
jah handig zon icoon voor op deskopt direct naar got, is toch vast wel te maken. Moet wel zon winXP icon zijn die ook groot kan en veel kleuren enzo.
deze gebruik ik:

ik weet het, hij is ranzig, maargoed het werkt
Het werkt nietOp donderdag 06 juni 2002 19:00 schreef BOOTZ het volgende:
deze gebruik ik:
[afbeelding]
w00t
Heb er maar ff een gif-je van gemaakt (Er op klikken = ico-bestand downloaden):Op donderdag 06 juni 2002 19:05 schreef Robbie007 het volgende:
Het werkt nietdat plaatje tenminste
.

edit:
Ter verduidelijking van Yellows verhaal hieronder de 16x16 versie ook maar ff toegevoegd.
Ter verduidelijking van Yellows verhaal hieronder de 16x16 versie ook maar ff toegevoegd.
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Dat palatje is 32x32 pixels en dan ziet het er acceptabel uit, maar op 16x16 pixels wordt het erg, naar, compleet niet sexy dus...
Zo'n favicon pixelneuken is akelig werk... en wtf is een fotosoeper? Iemand die in de HK vast zit geroest en MS paint zat is
?
Zo'n favicon pixelneuken is akelig werk... en wtf is een fotosoeper? Iemand die in de HK vast zit geroest en MS paint zat is
|{ brrr }] |
Ik heb voor de liefhebber het oude favicon nog in de aanbieding, die vond ik persoonlijk iets duidelijker:

In .ico formaat kun je hier downloaden.

In .ico formaat kun je hier downloaden.
Pagina: 1