Kent iemand een goede Webdesign prog buiten Dreamweaver ? het liefst zo simpel als dreamweaver want ik ben echt een n00b in dat webdesign
begin bij het begin -> searchOp donderdag 06 juni 2002 16:36 schreef DazZta het volgende:
Kent iemand een goede Webdesign prog buiten Dreamweaver ? het liefst zo simpel mogelijk want ik ben echt een n00b in dat webdesign
ultraedit......
Ik vind DreamWeaver eigenlijk wel erg simpel, maar HomeSite veel handiger. Als je daar mee leert werken gaat alles erg snel.Op donderdag 06 juni 2002 16:36 schreef DazZta het volgende:
Kent iemand een goede Webdesign prog buiten Dreamweaver ? het liefst zo simpel mogelijk want ik ben echt een n00b in dat webdesign
Wat is er mis met dreamweaver?Op donderdag 06 juni 2002 16:36 schreef DazZta het volgende:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Wou net zeggen, als je roept dat je een nOOb bent qua webdesign, dan is dreamweaver een vd. programma's imho.Op donderdag 06 juni 2002 16:39 schreef Marzman het volgende:
[..]
Wat is er mis met dreamweaver?
Of je moet liever met frontpage werken
ik bedoelde niet dat ik Dreamweaver moeilijk vind ofzoOp donderdag 06 juni 2002 16:42 schreef ddZ het volgende:
[..]
Wou net zeggen, als je roept dat je een nOOb bent qua webdesign, dan is dreamweaver een vd. programma's imho.
Of je moet liever met frontpage werken
Verwijderd
Maar van de programma's die als DreamWeaver werkt is DW toch echt wel de beste... Zoek niet verder!Op donderdag 06 juni 2002 16:43 schreef DazZta het volgende:
[..]
ik bedoelde niet dat ik Dreamweaver moeilijk vind ofzoik bedoelde gewoon of er nog meer progs waren die een beetje als DW werkte
soz
Gebruik de zoek.... hier en op de andere bekende zoekadressen als google.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()