Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

sorry

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik wil even mijn excuses aanbieden.
De afgelopen tijd heb ik wel eens te snel threads gestart wanneer ik iets zag wat me al eerder was opgevallen. Voortaan zal ik wat langer wachten om te kijken of zoiets echt doorzet en niet gewoon toeval is.
Die threads gingen ook nog vaak om zaken die ik best zelf ongedaan had kunnen maken. Het is tegenwoordig eigenlijk alleen nog nodig threads te starten bij "grote misstanden" die je niet in je eentje ongedaan kunt maken.
Dit alles komt dus nogal fanatiek over.
Maar aan de andere kant wil ik ook nog even zeggen dat ik het gewoon leuk vind om dit te doen. Ik vind het interessant om te horen waarom bv. Otis Beter Weter een troll geeft als ik nergens een troll kan vinden. Als hij er dan toch een reden voor blijkt te hebben vind ik dat leuk om te weten, ook al ben ik het er niet mee eens.
Maar ik kan me voorstellen dat wederom bv Otis eigenlijk helemaal geen zin of tijd heeft om op zoiets te reageren. Voel je dan ook vooral vrij om het niet te doen. Ik heb zelf ook wel eens niet gereageerd in een thread van iemand anders die een trend meende te bespeuren na een toevallige foute moderatie van mij.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

irrelevant :

Ik vergeef je hoor... :)

Sterker nog, ik heb je jouw fanatisme nooit echt kwalijk genomen.

Je moet gewoon een wat meer uitdagende baan hebben, zodat je niet 8 uur per dag _KAN_ Surfen op T.net... :P

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Eigenlijk moet ik nix zeggen (voor je het weet vliegen de beschuldigingen weer over en weer), maar laat ik het toch maar wagen:

Ik vergeef het je mijn zoon :P

Het zal wel te maken hebben met een verregaande vorm van verslaving en fanatisme (wil je er over praten ;)).

We flappen er allemaal wel eens wat uit (de één wat meer/vaker/sneller dan de ander).

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik ben niet gelovig, maar ik zie nu wel wat een goed gevoel het geeft om te biechten en vergeven te worden.
Hoe gaat een wees gegroetje?

Verwijderd

Het is al goed hoor, irrelevant :)

Je fanatisme is prijzenswaardig, en dat moet je ook niet gaan temperen, soms heeft het alleen wat sturing nodig. ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 09:34 schreef irrelevant het volgende:
Ik ben niet gelovig, maar ik zie nu wel wat een goed gevoel het geeft om te biechten en vergeven te worden.
Hoe gaat een wees gegroetje?[/quote]Daar komt ie dan, voor de religieuzen onder ons:

Wees gegroet, Maria, vol van genade;
de Heer is met u;
Gij zijt de gezegende onder de vrouwen,
en gezegend is Jezus, de vrucht van uw schoot.
Heilige Maria, Moeder van God, bid voor ons zondaars,
nu en in het uur van onze dood. Amen

En ik heb er nog 30, zeg het maar!

/me is niet gelovig maar bied graag een moment van innerlijke rust en ontspanning aan hen die behoefte hebben

(waar het web al niet goed voor is)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

:r

Religie.... Bah....

:r

Maar goed, als irrelevant zich er beter door voelt, vooruit dan maar weer... ;)

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ja, ik val nogal uit mijn rol. Religie is irrelevant.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmmmm....

religie = irrelevant.

irrelevant = religie ?

Hehehe....

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ja zeg, luister nou eens even.

Irrelevant vraagt (relevant, maar Off Topic) hoe een weesgegroetje gaat.
Ik geef hem antwoord en wat krijg ik, in plaats van een +4 Behulpzaam een -3 Overbodig???

Wees blij dat ik die andere 30 gebeden niet heb meegegeven.

Stelletje heidenen, schorrie morrie, ondankbare honden.

Whééé, ik eis gerechtigheid...

/me is loosing himself :D<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>OEFENING VAN BEROUW
Barmhartige God, ik heb spijt over mijn zonden, omdat ik Uw straffen heb verdiend, maar vooral, omdat ik U, mijn grootste weldoener en het hoogste goed heb beledigd.
Ik verfoei al mijn zonden en beloof, met de hulp van Uw genade, mijn leven te beteren en niet meer te zondigen.
Heer, wees mij zondaar genadig.[/quote]

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

En wie GOD dan in dit geval ?

Maar goed, aangezien je toch berouw toont, is het ook jou vergeven....

En nu we toch bezig zijn :

Euh... Ik heb voorbaat ook berouw ?

Het spijt mij ook heel erg ?

Ik roep het maar ff bij voorbaat, voor de mensen die ik misschien allemaal heb gekwetst en zo. Ik weet ff niet wie het zijn, maar bij deze... :)

Laten we Zondag met z'n allen gezellig naar de kerk gaan, dan kunnen we in het koor gaan zingen over ons berouw !

Goede teambuilding !

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Hmm, deze zijn ook wel aardig (diverse fora van de laatste tijd in gedachten hebbend):

Uit "De 10 geboden":<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>1. Gij zult geen afgoden vereren, maar Mij alleen aanbidden en boven alles beminnen.

8. Gij zult tegen uw naaste niet vals getuigen.[/quote]Op die twee scoren een aantal mensen nogal negatief de laatste tijd.

/me Your Beacon Of Light In The Dark Days Of Autum...

Ik denk dat ik maar een relie-forum ga beginnen (met GaMeOvEr en irrelevant als mijn eerste twee schaapjes die ik ga redden van Den Booze).

Tijd voor een bakkie ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Gij zijt de gezegende onder de vrouwen,[/quote]Je zou bijna denken dat die Jezus een snikkel van goud had ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Goede teambuilding ![/quote]Uh, teambuilding, dat is toch dat je als collega's een weekend de Ardennen ingaat en als harde kern met je armen over elkaar toekijkt hoe de collega waar iedereen een hekel aan heeft (en waardoor je met z'n allen in de regen aan het saamhorigheidsgevoel werkt) te pletter valt, omdat hij er van uit ging dat de rest hem op zou vangen (dat had per slot van rekening de drill-instructor gezegd)?

Nee, dank u, aan mijn lijf geen pollonaise.

(hoewel ik best een aantal mensen ken met wie ik eigenlijk graag zou willen gaan surviven in de Ardennen ...knip... en weer een vacature) ;)

Verwijderd

Zeg TgF, een nieuw testament naast je toetsenbord liggen? ;) ("Ja, daar krijg ik de muggen zo goed mee plat")

Jezus was gewoon een Jomanda. Face it: de Joden wachtten op de verlosser. Ineens is daar een of andere loony die roept "Hier! IK ben de verlosser!" (Met een moeder die niet met haar man had gen**kt, maar WEL zwanger was en toen op het HELDERE idee kwam (en iedereen tuinde er nog in ook!) "ik ben bevrucht door God"). Needless to say dat er een groep 'volgelingen' (net als bij dat wicht in de betuwe die riep dat duizenden mensen zouden verdrinken door een orkaan, afgelopen jaar) ontstond, maar dat de autoriteiten dit soort ketterij niet toestonden en hem kruisigden. (tegenwoordig wordt je de buis op gegooid, bij voorkeur in een RTL4 programma, en openlijk voor schut gezet door collega leeghoofden als Carlo B. en Henny H.)

"De Jomanda van Israel", Jezus van N., werd een legende (je moest WAT vertellen aan het haardvuur bij gebrek aan RTL4!) en 300 jaar LATER werden die legenden pas opgetekend. (het evangelie). Die zijn dus niet ter plekke opgetekend. Ziedaar de correctheid en juistheid!

Het sterke van het katholieke geloof is wel: als je berouw toont dan worden je zonden vergeven: dus biecht en zij zult vergeven worden. Concurrerende godsdiensten zoals de hervormde kerk hebben deze feature niet. Daar moet je, ongeacht je berouw, gewoon boeten in de hel! Die mensen moeten dus hun hele leven oppassen dat ze geen zonden begaan! Ja, die katholieken hadden dat goed bekeken: bij het ontwerp van hun hemel en toelatingsreglementen hebben ze daar goed rekening mee gehouden.

Maar ok, gewoon nadenken is imho nog beter. :)

"Is god overal?" "Ja god is overal!" "Ook bij ons in de tuin?" "ja ook bij jullie in de tuin!" "dat kan niet, we hebben geen tuin."

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Hee hou eens op!
Het is wel leuk, maar dadelijk gaat iemand nog zeuren op Lieve Adjes dat deze thread naar het Wetenschap en Levensbeschouwing forum gemoved moet worden.

Verwijderd

"Ik hoef geen hond, want de Heer is mijn herder"

Verwijderd

Ik ben een hond, dus mijn herder is een heer,

Verwijderd

Nough Respect to the man Irrelevant !
Pagina: 1