><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
sommige tweakertjes kunnen dat niet.Op donderdag 06 juni 2002 16:32 schreef Juggernaut het volgende:
het is de vraag die iedereen bezig houdt. maar de tweakertjes kunnen er niet normaal over discussieren
probeer de zoekfunctie. de kom je er wel achter wanneer AMD en wanneer INTEL beter voor je is.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
mee eens,Op donderdag 06 juni 2002 16:29 schreef Westereinder het volgende:
Prijs/Prestattie: AMD
en een intel als je geen hitte ofzo wil hebben
en intel als je makkelijk wilt overclocken.Op donderdag 06 juni 2002 16:34 schreef Hielkej het volgende:
[..]
mee eens,
en een intel als je geen hitte ofzo wil hebben
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
je kan wel dit zeggen...Op donderdag 06 juni 2002 16:29 schreef Westereinder het volgende:
maar daarintegen zal je dat ook weer kunnen zeggen van Intel..
Sluit dit topic nu maar, want hieronder komen vast flames...
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Mwah... Een P4 1.6A op 2.5GHz draaien is ook wel waar voor je geld!Op donderdag 06 juni 2002 16:29 schreef Westereinder het volgende:
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
Vooral vanwege herrie. Een intel draait ongeveer op 3ghz met een standaard intel coolertje terwijl je voor amd dan heel wat exotische cooling uit de kast moet halen.
als er nou ook nog wat interessants te vertellen viel??
Meneer 1000 has spoken......
Verwijderd
kan et zijn dat ik nog geen intel 3ghz ken ???Op donderdag 06 juni 2002 16:42 schreef BzrK het volgende:
Ik heb nu amd maar wil weer terug naar intel
Vooral vanwege herrie. Een intel draait ongeveer op 3ghz met een standaard intel coolertje terwijl je voor amd dan heel wat exotische cooling uit de kast moet halen.
en dat, naar mijn mening, je een koeling IN de kast moet stoppen ipv eruit halen ???
Verwijderd
Die ene belg heeft een 2.4 @ 3.2 met een soort van vapochill dus... 2.8 moet imo te halen zijn met een intel coolertje. Daar komt nog een bij dat rambus gewoon veel sneller is.
Zelf heb ik dus ook amd maar wil als ze rond de 3.5ghz zitten weer overstappen.
sluiten dit ding
Verwijderd
las geloof ik vandaag iets over een xp2500 gespot
uiteindelijk moeten we nl hopen dat de verschillen tussen de 2 fabrikanten niet al te groot worden ,zoals nu,, soms intel sneller soms amd, gevolg daarvan is namelijk dat alle prijzen kelderen zoals nu het geval is !
Dit topic is gesloten.
![]()