Virussen? Scan ze hier!
Op het invoermechanisme na is er geen verschil...
Idd geen verschil behalve invoermechanisme (en een paar tientjes in de prijs).
Maar welk invoermechanisme is nou beter (of hangt dat helemaal van pers. voorkeur af?)
Zit er bv bij het slot in systeem iets van een klepje dat voorkomt dat er stof in je systeem komt?
Maar welk invoermechanisme is nou beter (of hangt dat helemaal van pers. voorkeur af?)
Zit er bv bij het slot in systeem iets van een klepje dat voorkomt dat er stof in je systeem komt?
Bij iMac's zit er bij de slot-in modellen een soort rubberen borstel in de gleuf. Zal de Pioneer ook wel zoiets hebben.
Er zit een stuk vilt voor de opening, in dat vilt zit een smalle gleuf. Die is groot genoeg voor de dvd/cd, maar er kan geen stof doorheen.
Ik ben zelf heel erg
met mijn 105s speler!
Ik ben zelf heel erg
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Inderdaad een zoepâ DVD speler die 105!
Als er al een CD in zit dan zit er een soort klepje voor zodat je er niet per ongeluk
twee in propt
Verder is ie ook wel erg makkelijk regiovrij te maken
Als er al een CD in zit dan zit er een soort klepje voor zodat je er niet per ongeluk
twee in propt
Verder is ie ook wel erg makkelijk regiovrij te maken
Nothing is impossible
Bij http://www.firmware.com.bi/ zijn links te vinden van gepatchte firmware alleen de link van de pioneers doen het niet.
Heeft iemand hem inmiddels al?
Doom out
Heeft iemand hem inmiddels al?
Doom out
Verwijderd
de "DVD-105SZ" is niet stil, hij maakt een schrapend geluid. neem het mee in je overweging.
imac heeft ook een pioneerbiobak schreef op 06 October 2000 @ 08:42:
Bij iMac's zit er bij de slot-in modellen een soort rubberen borstel in de gleuf. Zal de Pioneer ook wel zoiets hebben.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ahum, kweet niet of iemand hier zit op te letten maar dit topic is vrij oud
Reageren heeft dus niet zoveel zin
Reageren heeft dus niet zoveel zin
Wow, Jurassic Parc in OH
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.