Ik heb hier een aantal systemen staan zowel van familie gekregen als oude systemen vanmezelf. Nu vraag ik me er af wat ik er nou precies mee kan doen want ze staan maar te rotten op zolder
.
Een p3 450mhz systeem :
128mb ram, agp, 1,6gig hdisk,onboard sound,realtek 10mb nic
P1 166mhz
32mb ram
1gig hdisk
p1 133mhz systeempje van philips
Ideeen zijn welkom
. Ik heb geen breedband verbinding tot mijn beschikking dus een internet servertje heeft weinig zin.
De p3 450 wou ik een gaming server van maken, nu vraag ik me af of die wel snel genoeg is
. Puur voor lanning (cstrike/unrealtournament). Mischien dan 128mb ram er bij zetten maar pc100 sdram is niet meer te koop en pc133 is duur..
Via winxp kan je vanaf een andere computer mijn isdn verbinding laten inbellen nu wou ik mijn isdn kaart naar bijvoorbeeld zo'n p1 systeempje over zetten maar daar kan ik geen winxp opdraaien
.
Linux draaien leek me wel leuk, maar ik zou niet weten wat ik er mee zou moeten doen
. Mischien op de dedicated lan servertje omdat ie gewoon stabiel moet zijn.
Wat zou ik met die andere p1 systeempjes kunnen doen?
Een p3 450mhz systeem :
128mb ram, agp, 1,6gig hdisk,onboard sound,realtek 10mb nic
P1 166mhz
32mb ram
1gig hdisk
p1 133mhz systeempje van philips
Ideeen zijn welkom
De p3 450 wou ik een gaming server van maken, nu vraag ik me af of die wel snel genoeg is
Via winxp kan je vanaf een andere computer mijn isdn verbinding laten inbellen nu wou ik mijn isdn kaart naar bijvoorbeeld zo'n p1 systeempje over zetten maar daar kan ik geen winxp opdraaien
Linux draaien leek me wel leuk, maar ik zou niet weten wat ik er mee zou moeten doen
Wat zou ik met die andere p1 systeempjes kunnen doen?