Nou, ik zoek dus zo'n extra sterke 1000Mah Siemens accu voor de c35, en het liefst een li-ion, ik heb er ene gezien @ http://www.koopjessite.nl , maar daar kost ie 54 Euro, dan kan ik beter 3x 700Mah li-ion batterijen bij www.stuntprijzen.net bestellen. Maar ik zoek dus eigenlijk zo'n 1000Mah accu op z'n goedkoopst. Alvast bedankt voor jullie reacties waar die het goedkoopst te krijgen zijn.
Ik denk (als je dat wil) dat je het beste kan gaan kijken voor een "namaak" accu, want die zijn veel goedkoper.
Meestal op computerbeurzen zijn die wel te vinden, maar waar ze op internet te koop zijn geen idee.
Je zou een mailtje kunnen sturen naar de gasten van www.salesplaza.nl en vragen of hun eraan kunnen komen, want hij staat niet in hun lijst namelijk.
Meestal op computerbeurzen zijn die wel te vinden, maar waar ze op internet te koop zijn geen idee.
Je zou een mailtje kunnen sturen naar de gasten van www.salesplaza.nl en vragen of hun eraan kunnen komen, want hij staat niet in hun lijst namelijk.
Ik geloof dat ik em me maar uit duitsland importeer, daar kosten die dingen 10 euro, terwijl die accu's 2x zo sterk zijn als de orgineel, dus dat loont zich voor mij wel, ik denk dat je em in nederland niet voor 20 euro of lager zal zien.
*Iemand die nog een 700mAh li-ion accu zoekt, voor siemens x35 orgineel, die mag wel voor een zacht prijsje weg
*Iemand die nog een 700mAh li-ion accu zoekt, voor siemens x35 orgineel, die mag wel voor een zacht prijsje weg
Het stickertje en de prijs.Op donderdag 06 juni 2002 17:12 schreef Jaromir het volgende:
En wat is het preciese verschil tussen zo'n namaak en een echte? zit daar veel verschil tussen?
Duitland is in veel dingen goedkoper, ook hardware voor de pc ik heb geen idee hoe dat komt.Op donderdag 06 juni 2002 19:19 schreef Jaromir het volgende:
Ik geloof dat ik em me maar uit duitsland importeer, daar kosten die dingen 10 euro, terwijl die accu's 2x zo sterk zijn als de orgineel, dus dat loont zich voor mij wel, ik denk dat je em in nederland niet voor 20 euro of lager zal zien.
En die 700mAh denk ik dat je misschien nog wel via vraag & aanbod kan verkopen.