Ik ga misschien het volgende MOBO kopen: P4S-533 Ik koop er kwaliteitsgeheugen bij (2x 256 Samsung PC2700)
Als ik hem ga aanschaffen, gaat het alleen nog om de processor; met oog op overclocken.
Ik heb de FAQ doorgelezen, het grote Northwood-overclock topic en de search gebruikt, maar kan geen duidelijke argumenten vinden voor de juiste keuze.
- P4 1.6A
- P4 1.8A
- P4 2.0A
- P4 2.2A
Bijvoorbeeld:
Ik heb vaak gelezen dat mensen hun 1.8A verkopen om vervolgens een 1.6A aan te schaffen
Waarom is dit, waarschijnlijk met oog op overclocken?
Ook heb ik gelezen dan een 2.2A niet zo ver is over te clocken omdat mensen temperatuurproblemen krijgen (CPU > 50 graden) en de FSB niet zo hoog krijgen.
De multiplier is 3* of 4*, is er nog een verschil in temperatuur?
Welke Proc is nou de beste keuze?
Als ik hem ga aanschaffen, gaat het alleen nog om de processor; met oog op overclocken.
Ik heb de FAQ doorgelezen, het grote Northwood-overclock topic en de search gebruikt, maar kan geen duidelijke argumenten vinden voor de juiste keuze.
- P4 1.6A
- P4 1.8A
- P4 2.0A
- P4 2.2A
Bijvoorbeeld:
Ik heb vaak gelezen dat mensen hun 1.8A verkopen om vervolgens een 1.6A aan te schaffen
Ook heb ik gelezen dan een 2.2A niet zo ver is over te clocken omdat mensen temperatuurproblemen krijgen (CPU > 50 graden) en de FSB niet zo hoog krijgen.
De multiplier is 3* of 4*, is er nog een verschil in temperatuur?
Welke Proc is nou de beste keuze?
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU