Toon posts:

Registry setting Internet Explorer 5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet er misschien iemand waar je de registry setting kan vinden bij Windows NT4.0 voor het vinkje onder menu extra, internet opties, verbindingen, LAN instellingen, geavanceerd, dezelfde proxyserver gebruiken voor all protocollen.

Help

Verwijderd

HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ProxyServer (REG_SZ) "proxyservernaam:poortnummer"

Als er voor verschillende protocollen verschillenden poorten gebruikt worden dan staat het er zo:

HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ProxyServer (REG_SZ) "ftp=proxyservernaam:poortnummer;gopher=proxyservernaam:poortnummer;http=proxyservernaam:poortnummer;https=proxyservernaam:poortnummer"

Er is dus eigenlijk geen vinkje in het register terug te vinden....

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het vinkje bestaat vast. Kijk eens met regmon wat er in het register wordt weggeschreven. Laat het ons even weten als je er achter bent - scheelt weer voor de volgende die het wil weten ;)

Trouwens horen vragen over IE thuis in [forum=10]. Zie het [topic=471457]. Ik zal dus even vragen of het verplaatst kan worden :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

[forum=11] --> [forum=10] :)

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 16:55 schreef F_J_K het volgende:
Het vinkje bestaat vast. Kijk eens met regmon wat er in het register wordt weggeschreven. Laat het ons even weten als je er achter bent - scheelt weer voor de volgende die het wil weten ;)

Trouwens horen vragen over IE thuis in [forum=10]. Zie het [topic=471457]. Ik zal dus even vragen of het verplaatst kan worden :)
Lees mijn reactie, het vinkje bestaat niet in je register.

Wat er wel gebeurt als je het vinkje aan of uit zet, heb ik reeds beschreven.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Op donderdag 06 juni 2002 17:27 schreef abreemjathuis het volgende:
Lees mijn reactie, het vinkje bestaat niet in je register.

Wat er wel gebeurt als je het vinkje aan of uit zet, heb ik reeds beschreven.
OK sorry, ik dacht dat je het niet kon vinden. Mea culpa :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1