[dvdrom] kapot naar marco cd???

Pagina: 1
Acties:

• Freehumor
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:26
Beste mensen,

Ik heb een probleem gezien die ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Bij een kennis van mij is er een virus op de pc geweest... heeft alles weer schoongemaakt en alles draaide goed.

Later heeft hij er een marco borsato cd(legaal) met die sony beveiliging erin gedaan en er gebeurde niks, hij wou zelf niet meer de cd eruit doen. Naar paar keer op de eject knop te hebben gedrukt, ging de cd er weer uit. Maar nu is er een probleem dat als het er een cd in doet, dan leest windows en msdos die niet. Ook niet via de opstartdiskette. Ik heb windows opnieuw geinstalleerd maar dat hielp ook niet. Nu dacht ik dat die misschien kapot was. Je hoord de dvdrom speler ook niet lezen. Bij apparaten beheer geeft die aan dat alles goed werkt.

Nu aan jullie de vraag. Is de dvdrom speler echt kapot? Zo niet, wat kunnen we eraan doen. Trouwens hij heeft een futjie (hoe schrijf je dat) dvdrom speler

Graag reacties...

Verwijderd

Het lijkt mij sterk dat je speler echt kapot gaat door die beveiliging, wat je zou kunnen proberen is de speler in een andere pc zetten, en kijken of ie et dan wel doet. Doet ie et daar ook niet, dan issie waarschijnlijk kapot, en als ie et wel doet dan is et iets anders.

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-04 10:12
Ik zou ook kapot gaan als een cd van Marco in me gestopt word, ik snap die dvd-speler wel. Ik ben het helemaal met hem eens. Hij voorkomt nu gewoon dat jullie oren beschadigd worden, je zou um dankbaar moeten zijn >:)

• Freehumor
LOL, neem ik snap natuurlijk dat die normaal gesproken niet aan zo'n beveiliging kan kapot gaan. Maar het is misschien toeval. Maar wat raden jullie mij aan? Overzetten dat gaat wat lastig dus graag een andere oplossing...

Ps zijn brander doet het wel.

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:49

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

De firmware kan ook naar de bliksem gaan van de Key2Audio beveiliging van Sony.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-04 09:19

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Nou dat lijkt me dudelijk, klaag Sony Music, Marco Borsato, Microsoft en de fabrikant van de DVD speler aan.

Oh nee, we wonen niet in Amerika.

Zat er geen vuil op de CD? Als dat op d elens van de cd-speler zit kan dat ook een oorzaak zijn. Er zijn schoonmaaksetjes te koop. Of anders de drivers opnieuw installeren.

Doet de analoge audio het nog wel? (een audio CD er in steken en op de play knop duwen.) Als dat het geval is is het in ieder geval niks met het afspeelmechanisme.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Freehumor
Oke was wat vergeten te vermelden. De audio cd's doen het ook niet en ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd,

Verwijderd

Zit er garantie op :?
zoja naar die winkel gaan
zo nee hopen dat je een nieuwe krijgt van fujish of sony :)

• Freehumor
Ja er zit garantie op...
Pagina: 1