Zo schooooon genoeg van dat puntensysteem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik gooi het bijltje er bij neer wat de frontpage betreft.

Ik heb dat hele waarderingssysteem altijd al waardeloos gevonden, en nu sinds een tijd al worden mijn reakties wel erg vaak met een overgewaardeerd naar beneden getrapt als ze van iemand anders een plusje hebben gekregen. Dit is dus opeens begonnen.
Zal wel met een van mijn postings hier op GOT te maken hebben ofzo, ik weet het niet.
Als je ziet hoe de meest onzinnige reakties vaak op +3 of +4 staan is het extra zuur.

Je kan natuurlijk zeggen "stoor je er niet aan" maar zo koel ben ik helaas niet. Zeker niet als je probeert wat van een post te maken.

Ook al toen dit geetter mij niet trof vond ik het altijd al een waardeloos en redundant systeem gevonden, maar nu ben ik het zo spuugzat dat ik er helemaal geen trek meer in heb.

Kortom ik nok er dus mee. Ben misschien niet de meest dagelijkse poster geweest maar met over de 100 reakties toch wat tijd ingestoken. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op donderdag 06 juni 2002 14:42 schreef SkoolieDie het volgende:
Ik gooi het bijltje er bij neer wat de frontpage betreft.
Bedoel je met reageren/modden/beide :?
en nu sinds een tijd al worden mijn reakties wel erg vaak met een overgewaardeerd naar beneden getrapt als ze van iemand anders een plusje hebben gekregen. Dit is dus opeens begonnen.
Het kan zijn dat je systematisch gedownmod wordt, maar om zoiets te achterhalen hebben we hulp van een DB-dude nodig, een andere mogelijkheid is dat anderen de informatie die je geeft anders waarderen/beoordelen dan jij dat doet, alhoewel ik moet zeggen (ik heb net ff wat zoekwerk gedaan op je postings, en ik moet zeggen dat ik je reacties over het algemeen informatief/toevoegend vind). Wat ik ook zie is dat je reakties uiteindelijk vaak ook wel op de juiste score terecht komen (zoek maar eens op username-reactie op je eigen naam, en spit die geschiedenis eens door, dan zul je zien dat het meerendeel van je reacties uiteindelijk op de (imo) terechte score komen).

offtopic:
Ik ben me trouwens het leplazerus geschrokken van het aantal ongemodde reakties :'( :'(
zie bijvoorbeeld: http://www.tweakers.net/nieuws/19625
Jammer.
Inderdaad :{
Toch wil ik je vragen om in dit draadje nog even je reakties te uiten :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op donderdag 06 juni 2002 14:42 schreef SkoolieDie het volgende:
Ik heb dat hele waarderingssysteem altijd al waardeloos gevonden, en nu sinds een tijd al worden mijn reakties wel erg vaak met een overgewaardeerd naar beneden getrapt als ze van iemand anders een plusje hebben gekregen. Dit is dus opeens begonnen.
Als je dat een tijdje is opgevallen, waarom heb je dan niet aan de bel getrokken in /16 :? Want ik zie wel dat je de weg weet hiernaar toe, maar een topic openen omdat je het bovenstaande constateerde heb ik je niet zien doen :?

Nu je hier op het laatste moment aan de bel trek terwijl je stopt op de FP, vind ik een beetje voorbarig. Je hebt het nu tegen ons gezegd dat je ontdekt dat je reacties naar beneden gemod worden, en wij zullen daar zeker op letten. Stop nu dus niet meteen op de FP, maar kijk het eens een tijdje aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Ik vind het ook een beetje onzin. :)

Niet alleen omdat ik ook wel eens een negative score krijg, maar omdat ik vaak mijn mening of gedachte verkondig, die gewoon VERSCHILT met andere users. Dan krijg je een troll of wat dan ook :?

Dat vind ik er niet kloppend aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op donderdag 06 juni 2002 16:02 schreef Plague het volgende:
Niet alleen omdat ik ook wel eens een negative score krijg, maar omdat ik vaak mijn mening of gedachte verkondig, die gewoon VERSCHILT met andere users. Dan krijg je een troll of wat dan ook :?

Dat vind ik er niet kloppend aan ;)
Tsja, er zijn verschillende ideeën/plannen om de modfaq en TMF eens wat populairder te maken, maar daar zul je nog even geduld voor moeten hebben :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkoolieDie
  • Niet online
Ik geloof dat iemand een beetje pissig was vanmiddag als ik mijn post teruglees :)

De reden dat ik niet eerder geklaagd heb is dat ik het systeem onzin vind zoals ik al zei, en dat ook al een keer eerder hier heb vermeld.
Dus erover zeuren als de waardering me niet beviel kon dan ook niet. Wel consequent blijven enzo. Eeeh, behalve vanmiddag dan :o

Zelf mod ik mensen wel eens omhoog als ik zie dat ze echt iets slims neerzetten en onterecht overbodig worden gewaardeerd.
Want ik kan me voorstellen dat mensen iets hebben van'nou laat dan maar' en dat is zonde. Beetje wat ik vanmiddag dus had.

Nuja, ik kijk het even aan en ik ga wat meer onterechte mods rechtmodden ook al blijft het een kutsysteem imo.

/EDIT
enne Renegade, dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:12

botoo

💀 too old to die young

Je ongenoegen zo nu en dan ff ventileren kan heel verfrissend zijn :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op vrijdag 07 juni 2002 00:17 schreef SkoolieDie het volgende:
Ik geloof dat iemand een beetje pissig was vanmiddag als ik mijn post teruglees :)
Maakt niet uit, hebben we allemaal wel eens, maar dat is waarom crew op zowel GoT als T.Net altijd roepen dat je beter ff tot 10 kunt tellen, of een half uurtje te wachten met een reaktie ;)
De reden dat ik niet eerder geklaagd heb is dat ik het systeem onzin vind zoals ik al zei, en dat ook al een keer eerder hier heb vermeld.
Dus erover zeuren als de waardering me niet beviel kon dan ook niet. Wel consequent blijven enzo. Eeeh, behalve vanmiddag dan :o
:D
Dat je niet content bent met het systeem is te begrijpen, er zitten de nodige haken en ogen aan. Onder andere daarom is TMF ook ontstaan, want juist hier zitten we constant door te denken over verbeteringen/wijzigingen aan/van het modsysteem. Daarom wil ik je ook hartelijk uitnodigen om, als je ideeën hebt met betrekking tot het modsysteem, een draadje op te starten, en daarin je ideeën te uiten. De rest van de bezoekers hier zal met plezier met je meedenken en discussieren over de al dan niet aanwezige (on)mogelijkheden van je plannen.
Nuja, ik kijk het even aan en ik ga wat meer onterechte mods rechtmodden ook al blijft het een kutsysteem imo.
:) Zoals gezegd, als je voorslagen hebt ter verbetering, of andere goede plannen, zijn we ten alle tijden bereid die te aanhoren, en om mee te denken :)
enne Renegade, dankjewel
:o :*

Jij ook bedankt ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1