LoadingOp donderdag 06 juni 2002 14:33 schreef xcess het volgende:
Hier staat ie.
[edit] Klaar
Eeehm, ja leuke mod, vooral je temp meter ne schakelaar zijn netjes ingebouwd. Persoonlijk vind ik die Nokia cases een beetje lelijk, maargoed. Wat ik alleen niet snap is dat er een CCFL in zit, maar geen venster???
Verklaar jezelf nader
[edit 2]
Ow, wacht er zit wel een raam, maar die zat op de laatste pics (waren nog niet geladen
dan is jouw internet traag, hier is ie zo binnen.Op donderdag 06 juni 2002 14:34 schreef LeonM het volgende:
[..]
Loading
ontopic:
het ziet er wel aardig uit
Mischien had ik het beter even in de topictitel kunnen vermelden...
Verwijderd
Als je goed op de laatste foto kijkt, dan zie je spiegeling.Wat ik alleen niet snap is dat er een CCFL in zit, maar geen venster???
volgens mij is het hele zijpaneel een venster
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Verwijderd
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Verwijderd
1 vraag...
Hoe kom je in vredesnaam aan die temperatuur meter ?!?!?! zeer netjes gedaan
Ik vin de tempmeter wel kewl ook de kleuren gaan wel maar het kan beter....laat dat zien
Verwijderd
13,50 wel een beetje prijsig maar je moet er ook iets voor over hebben hé.
hij werkt op statische elektrisiteitOp donderdag 06 juni 2002 15:47 schreef MasterOverdrive het volgende:
Waar zit de power-in van je moederbord?
Verwijderd
Dat Plexiglas heb ik bij de Praxis weg en was 10,-
Wat je ook kan doen is in elk hoekje wat Klitteband doen, dat werkt ook wel handig dan kun je hem zo vastklitten, dat ga ik denkik ook nog doen
jups er zijn een tijdje moederborden in de omloop geweest die een slot1 en een s370 hebbenOp donderdag 06 juni 2002 15:20 schreef Crazy_Casemod het volgende:
huh raar moederbord?
[afbeelding]
slot1 + socket
voor een grotere compatibiliteit (damn, ws fout geschreven
enne je kan ze niet allebei tegelijkerijd gebruiken
die tempdinges heb je ook mooi ingebouwd!
alleen jammer van de slome site...
Verwijderd
PS. vandaag 1 jaar GoT-er
bovenin naast de rambanken, nieuwe monitor kopen of naar de optichienOp donderdag 06 juni 2002 15:47 schreef MasterOverdrive het volgende:
Waar zit de power-in van je moederbord?
i5-13600KF @ 6.0GHz || Domoticz on Pi3+Pi4 || PV: 14940 Wp || WP: 12kW LG
Verwijderd
Dus als je nog tips hebt, zeg het dan ff, dan ga ik dat er misschien ook wel in verwerken.
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Verwijderd
Ja klopt ik heb er ook zo'n een , een Jetway 993 AN...Euhm als je intresse hebt....ik wil wel ruilen voor een met een 815 chipset...Op donderdag 06 juni 2002 16:08 schreef pokeran het volgende:
[..]
jups er zijn een tijdje moederborden in de omloop geweest die een slot1 en een s370 hebben
voor een grotere compatibiliteit (damn, ws fout geschreven)
enne je kan ze niet allebei tegelijkerijd gebruiken
Vraagje over het tijdklokje: is het gewoon een bouwpakket of heb je hem zelf gemaakt? (Hoe?)
Haalt hij de tijd uit je comp. tijd of moet je hem apart instellen?
Geeft hij de tijd ook weer als hij uitstaat?
Tnx
Tom
en about de nokia kast hij ziet er vetter uit dan normaal
maarja ziet er wel geinig uit
btw je verf = zeker histor hoogglans ofzo ??
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Verwijderd
Trouwens die Schakelaar voorop is voor mijn Ccfl stand 1
en Stand 2 is voor mijn Fans en mijn CCFL.
CCFL's kun je krijgen bij www.stuutenbruin.nl
Okay, nu denk ik alles beantwoord te hebben.
Enige wat ik nog zou veranderen is een extra CCFL aan de rechterkant en dan iets meer naar het midden van de breedte van je kast , maar verder
Ceci n'est pas une signature!