Toon posts:

Upload plugin voor Photoshop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een plugin voor Photoshop die het mogelijk maakt om bestanden direct te uploaden naar een webserver. Mooist zou zijn als export functie of als verlengstuk van het Save for Web gebeuren. Ik ken 1 plugin die dit mogelijk maakt via export (http://www.clubphoto.com/tools/ishare.php) maar die is alleen bruikbaar met de server van ClubPhoto. Weet iemand of zo'n plugin te krijgen is en waar?

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

kun je die webserver niet gewoon mappen in je browser?

Flickr

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bij mijn weten is zo'n plugin d'r niet.
kan ook niet snappen dat 't zo'n geweldig voordeel is, gewoon even alt+tap naar je 'ftp' client en dan uploaden, niet zo veel werkt toch?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 14:35 schreef Scarecrow het volgende:
bij mijn weten is zo'n plugin d'r niet.
kan ook niet snappen dat 't zo'n geweldig voordeel is, gewoon even alt+tap naar je 'ftp' client en dan uploaden, niet zo veel werkt toch?
Ik ben zo verschrikkelijk lui, dat ik het liefst 10 uur zoek naar een tool die 1 handeling 10 seconden sneller maakt.... :z

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op donderdag 06 juni 2002 14:39 schreef Pro-Prutser het volgende:

[..]

Ik ben zo verschrikkelijk lui, dat ik het liefst 10 uur zoek naar een tool die 1 handeling 10 seconden sneller maakt.... :z
lui? als je die 10 uur zoeken nou besteed aan die 10 handelingen ;) maakt 't qua tijd nix meer uit

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 14:40 schreef Scarecrow het volgende:

[..]

lui? als je die 10 uur zoeken nou besteed aan die 10 handelingen ;) maakt 't qua tijd nix meer uit
is toch juist maar een geintje d0h :z
Pagina: 1