Hoi medetweakers,
Ik heb vandaag van een andere Tweaker (suijkerbuijk) een S3 Virge ontvangen die ik als kaart wou gebruiken voor m'n 2e monitor. Eerst geboot met de GF4 als primaire kaart en tien kreeg ik of geen beeld en de bekende beepjes of ik kreeg allemaal strepen op de monitor waar m'n GF4 was aangesloten en op de monitor waar de S3 aan vast zat geen beeld.
Ik had vervolgens de GF4 ff eruit gehaald en geboot met PCI (S3 dus) als primairy.
Vervolgens de GF4 er weer in gezet en die gaf geen beeld maar de S3 Virge wel... 
WinXp kon ook geen drivers vinden voor de S3 terwijl die er wel standaard in zaten.
De driversite van de FAQ is onbereikbaar
zit ik dus met de volgende problemen:
- Geen beeld met de Leadtek GeForce 4 MX440
- Geen drivers voor de S3 Virge
Ik heb de search gebruikt maar geen zinnig antwoord gevonden.
Weet iemand de oplossing voor deze problemen?
Ik heb vandaag van een andere Tweaker (suijkerbuijk) een S3 Virge ontvangen die ik als kaart wou gebruiken voor m'n 2e monitor. Eerst geboot met de GF4 als primaire kaart en tien kreeg ik of geen beeld en de bekende beepjes of ik kreeg allemaal strepen op de monitor waar m'n GF4 was aangesloten en op de monitor waar de S3 aan vast zat geen beeld.
Ik had vervolgens de GF4 ff eruit gehaald en geboot met PCI (S3 dus) als primairy.
WinXp kon ook geen drivers vinden voor de S3 terwijl die er wel standaard in zaten.
zit ik dus met de volgende problemen:
- Geen beeld met de Leadtek GeForce 4 MX440
- Geen drivers voor de S3 Virge
Ik heb de search gebruikt maar geen zinnig antwoord gevonden.
Weet iemand de oplossing voor deze problemen?