[VB] inet-protocol werkt niet onder W2k?

Pagina: 1
Acties:

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 22:57
ik ben bezig met een applicatie die bestanden kan downloaden vanaf een IIS server. ik ontwikkel het geheel onder NT4 in VB5. alles werkt, maar als ik de setup draai op een W2k machine, werkt het downloaden niet meer.

de code:
Inet1.Protocol = icHTTP 'protocol
Inet1.RequestTimeout = 120 'time-out in seconden
Inet1.Execute Trim$(strDownloadFile), "GET" 'methode + starten overdracht
heeft dit met verschillende OCX-en te maken? het download begint niet en geeft een error. wat gaat er fout? :(

chaozz.nl | RetroGameCouch

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 19:44

Gerco

Professional Newbie

WAT voor error? Mn glazen bol is net kapot gegaan, dus ik kan niet meteen je probleem oplossen >:)

(Ik gok een 449: ActiveX Component cannot create object, in dat geval moet je even de goede OCX op win2k installeren of zoiets als de P&D wizard gebruiken voor de setup (Inno-Setup bijvoorbeeld, maar die zoekt niet zelf de dependencies op))

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

W2K staat er bekend om . .dat ze de tcp-stuff heftig aangepast hebben . . ben bang dat je ergens een component moet upgraden ofzo . .. .

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 22:57
Op vrijdag 07 juni 2002 12:31 schreef Skizmo het volgende:
W2K staat er bekend om . .dat ze de tcp-stuff heftig aangepast hebben . . ben bang dat je ergens een component moet upgraden ofzo . .. .
k.. thanx

chaozz.nl | RetroGameCouch