Ik heb een ccfl aangesloten in mijn pc. Nu wil ik graag de invertor mooi en veilig wegwerken , hoe en waar kan dit het beste ?
In het doosje waar die inzat stoppen de draadjes uit 1 hoekje laten koemn en dan tegen je kast plakken met schilderstape.
Proud member of Tacopsclan [CLS]
In isolatietape wikkelen (netjes) en dan met dubbelzijdige tape aan de kast monteren op een plekje waar je hem niet ziet. Je kunt draadjes van CCFL niet (goed) verlengen, CCFL brand dan niet of niet fel meer...
suc6
suc6
Gravity sucks...
Dacht zelf om hem in een plastic doosje te doen en dan het doosje mooi zwart of zilver te spuiten. Maar wat voor doosje kan ik hier het beste voor gebruiken dan ? Met search vond ik wat mensen die het in een hoesje van een tape hadden gedaan , is dat een goed idee? alvast bedankt
Verwijderd
Zelf heb ik er voor 1 een doosje gemaakt uit restkarton en bij de ander zat al een mooi doosje bij. Daar ff gaatje in gemaakt voor de kabeltjes 
Dan netjes in een hoekje plakken/hangen en klaar
Dan netjes in een hoekje plakken/hangen en klaar
ik heb 2 van die plastic afstandhouders voor mainboards op de bodem gelijmt. Dat zijn van die dingetjes die je door je mainboard heen drukt, en waar aan de andere kant een vlakke kant aan zit die tegen de backplate steunt, tegen het doorzwikken van je mobo als je geen gaten genoeg hebt in je backplate. And it works fine for me.
maar de invertor hoeft niet perse afgeschermd te worden ? en hij mag ook niet gewoon op de bodem liggen toch ? Anders is dat afstandhoudertjesgedoe ook wel een goed idee
Natuurlijk moet dat ding afgeschermd worden!Op donderdag 06 juni 2002 14:17 schreef Apoccalypse het volgende:
maar de invertor hoeft niet perse afgeschermd te worden ? en hij mag ook niet gewoon op de bodem liggen toch ? Anders is dat afstandhoudertjesgedoe ook wel een goed idee
Hij genereert zo eventjes 800+ volt. Da's *SPET!* als die je kast raakt.
Schroef hem gewoon vast in een lege bay met afstandsbusjes in die gaatjes op het printje.
edit:
typo's
typo's
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
zolang het isoleert is het goedOp donderdag 06 juni 2002 14:02 schreef Apoccalypse het volgende:
Dacht zelf om hem in een plastic doosje te doen en dan het doosje mooi zwart of zilver te spuiten. Maar wat voor doosje kan ik hier het beste voor gebruiken dan ? Met search vond ik wat mensen die het in een hoesje van een tape hadden gedaan , is dat een goed idee? alvast bedankt
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
^^^^^^
Goeie manier, zo heb ik het ook gedaan
Goeie manier, zo heb ik het ook gedaan
Heb t invertortje op een stukje rubber geplakt.. bovenkant bedekt met het een hoesje van cassettebandje (op maat en zilver gespoten
) en mooi in een hoekje geplakt. Bedankt voor de hulp !!!!!!!
Pagina: 1