Toon posts:

Altijd bij V&B heel snel op slot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Altijd als ik een topic maak wat over Videokaarten of iets wat er mee te maken heeft kom SinterBaas er aan,
dan wordt mijn topic onterecht gesloten terwijl ik alles heb lezen.

Nou net als deze week heb ik 1-5 topics geopend omdat ik zwart wit beeld kreeg,
Eerst FAQ's gelezen en de search gebruikt en dan kom ik er nog niet uit.

Toen ik mijn topic had geopend en mijn probleem heb verteld, kwamen mensen tot de conclusie dat het aan mij tv ligt(geen svhs of zoeits)

Ok neem ik dat aan (dat het aan mijn tv ligt) bel ik leveracier op en die hadden per ongeluk het verkeerde kabeltje meer geleverd. (hun fout dus)
In de FAQ stonden er wel wat dingen over z/w (meestal over Nvidia kaarten en niet over ATI based kaarten) maar er staat dus niet in de FAQ dat je PERSEE het orginele kabeltje moet hebben. Een kabel bij de videoshop werkt niet.
(is merk gebonden)

Dus ik kon het niet weten en jullie niet, maar waarom moet er dan meteen een slot op ?? misschien dat mensen mijn probleem eerder hebben gehad en daarop kunnen reageren maar daar krijgen ze de kans niet voor, dan zit het al weer op slot.

en regelmatige gebruiker van GOT

MvG

Ronald

/EDIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Op donderdag 06 juni 2002 13:50 schreef Vision_Master_Pro het volgende:
Ik werk op een Technische Dienst
...van Chello toevallig? >:)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 20:45
Links:

[topic=516507]

[topic=513943]

[topic=513916]

Edit: Het is vandaag wel wat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 20:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

vind je het heel erg als ik er geen reet van snap, lees je verhaal eens door. Dit is gewoon onleesbaar..

Maar:

Z/W problemen zijn inmiddels al ZOOOOOOOOOOO uitgekauwd, ALLE mogelijke oplossingen die ooit zijn gegeven zijn met veel gemakt te vinden.

Als jij een topic opent komt er niet opeens iemand die dan wel de oplossing geeft, die hij al die jaren maar niet gezegd heeft... Als je werkt op een TD dan weet je ook hoe het is om vragen voor de 10.000e keer voorbij te zien komen...

[search=zwart wit]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 14:18 schreef JvS het volgende:
Z/W problemen zijn inmiddels al ZOOOOOOOOOOO uitgekauwd, ALLE mogelijke oplossingen die ooit zijn gegeven zijn met veel gemakt te vinden.
Precies. De meest voorkomende vragen zijn samengevat in [topic=482538/1/50] en alle andere zijn echt wel zelf te vinden via de search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ik heb je vorige topic twee keer gelezen en deze nu ook twee keer en ik geloof dat ik er nu een beetje van begrijp.

Ik zou het niet gek vinden als er 'td communicatief niet sterk' in de shopsurvey bij aragorn zou staan :X

Maar om even op je probleem terug te komen:
Of jouw probleem wel of niet is verholpen is geen criterium waarop een topic opengehouden wordt.
Een topic is gewenst volgens de policy of niet.

Als jij vind dat anderen nog wat aan je bevindingen kunnen hebben dan kun je dat op een normale manier aan de mods duidelijk maken via bv. mail of icq.
Wellicht nemen ze dat dan nog in de faq op ook.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Op donderdag 06 juni 2002 13:50 schreef Vision_Master_Pro het volgende:
Altijd als ik een topic maak wat over Videokaarten of zoiets maak of iets er mee te maken heeft komt Sinterklaas er aan.
Als hij een van de mods is daar is dat niet meer dan logisch dat hij daar de topics doorneemt lijkt me?
ik word onterecht altijd gesloten terwijl ik alles lees zoals ik vaker heb gezegt: Ik werk op een Technische Dienst en weet echt wel wanneer ik ik echt niet meer weet en hier hopelijk kan vragen tevens ook andere mensen kan helpen. ik weet veel maar weinig tijd om mensen hier te helpen.
Dat je op een technische dienst werkt is in principe niet relevant voor de bezoekers hier. Maar als je weinig info geeft (in een van je 1e topics kom je met een probleemstelling aan, en geef je niet aan wat je zoal geprobeerd hebt), is het lastig om mensen verder te helpen, dat zul jij ongetwijdeld als TD'er weten.

Verder open je een klaagtopic op een incorrecte plek, of schop je een topic na een zeer korte tijd weer omhoog.
misschien dat mensen mijn probleem eerder hebben gehad en daarop kunnen reageren maar daar krijgen ze de kans niet voor dan zit het al weer op slot.
Als mensen al eerder datzelfde probleem gehad hadden, zou je met de search al een heel eind moeten kunnen komen.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al heb verteld ik heb weinig tijd, ook om iets in te typen, het is ook niet altijd gronologisch maar ik hoop dat jullie het begrijpen.

het is misschien wel helemaal uigekauwd zoals jullie zeggen maar ik kon mijn oplossing niet vinden. en ook niet met de search.

maar niet om ruzie te zoeken hier ik open niet voor niets een topic.
en hoeft dan ook niet ala minuut te worden gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok heb mijn klacht ff snel in het normaal nederlands en wat gronologischer gemaakt !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op donderdag 06 juni 2002 15:11 schreef Vision_Master_Pro het volgende:
Zoals ik al heb verteld ik heb weinig tijd, ook om iets in te typen, het is ook niet altijd gronologisch maar ik hoop dat jullie het begrijpen.
Het voordeel van even de tijd nemen om een reactie/vraag in te typen is onder andere, het feit dat je reactie vaak iets logischer opgebouwd is. Dat betekent over het algemeen dat de ander je reactie beter kan lezen/begrijpen, en je dus ook eerder geholpen wordt.
het is misschien wel helemaal uigekauwd zoals jullie zeggen maar ik kon mijn oplossing niet vinden. en ook niet met de search.
Maar als je er niet bij verteld dat je bijvoorbeeld al de search gebruikt hebt, kunnen wij dat ook niet weten, toch? Net zoals het aangeven van andere dingen die je al geprobeert hebt. Het is zonder van de tijd van alle personen, als iedereen komt aandragen met oplossingen die je al uitgetest hebt, of als je topic op slot gaat omdat mensen zoiets hebben van "ga eerst zelf maar eens wat dingen uitproberen".

Veel vragen ze hier niet van je, maar dat je een logische post bouwt is wel een van de vereisten. Als iemand bij jou komt met "m'n pc doet het niet want hij is stuk, en ik wil dat het nu gefixt wordt, want ik vind mijn probleem belangrijk", dan zul jij toch ook vragen wat ie al getest heeft en wat het probleem nou precies is?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik begrijp het wel, maar ik zal in het vervolg wat meer aandacht besteden aan mijn topic.

dus wat ik gedaan heb en wat ik al weet etc.

toch bedankt (ben al opgelucht dat dit nog niet is gesloten:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op donderdag 06 juni 2002 15:24 schreef Vision_Master_Pro het volgende:
ik begrijp het wel, maar ik zal in het vervolg wat meer aandacht besteden aan mijn topic.
dus wat ik gedaan heb en wat ik al weet etc.
:*

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1