Omdat er op dit moment hard gewerkt word aan de statistieken voor alle DPC projecten, begin ik mij toch af te vragen welke statistieken (en grafieken) nou eigenlijk gewild zijn. Er zijn er al een zut af, maar ik hoor graag van de mensen die er naar zullen gaan kijken (hopelijk
) welke men wil zien. Suggesties?
Verwijderd
Griz heeft bij D2Ol al wat grafiekjes, maar feature requests heb ik allicht
:
Members blokjes 30 dagen progress history (dus je totaal uitgezet tegen de tijd), maar dan samen met andere members.
Members blokjes 30 dagen flush history (dagflushes, dus hoeveelheid van de dagflush uitgezet tegen de tijd), ook samen met andere members graag.
Verder hetzelfde maar dan van de teams.
En met projecten die subteams ondersteunen (zie D2OL ism Griz) graag verschil in "Subteam/member" en van de "Users in de subteams".
Dat was het wel ongeveer denk ik
Members blokjes 30 dagen progress history (dus je totaal uitgezet tegen de tijd), maar dan samen met andere members.
Members blokjes 30 dagen flush history (dagflushes, dus hoeveelheid van de dagflush uitgezet tegen de tijd), ook samen met andere members graag.
Verder hetzelfde maar dan van de teams.
En met projecten die subteams ondersteunen (zie D2OL ism Griz) graag verschil in "Subteam/member" en van de "Users in de subteams".
Deze kan er inderdaad nog bij... Goeie.En met projecten die subteams ondersteunen (zie D2OL ism Griz) graag verschil in "Subteam/member" en van de "Users in de subteams".
Verwijderd
Je zou zelfs bij D2OL nog stats "Computers van Users" kunnen hebben, kun je bijhouden hoeveel welke PC doet, met inhaalstats en grafieken en de hele handelOp donderdag 06 juni 2002 14:00 schreef Silk_dude het volgende:
/me hoopt van de zomer eens flink te kunnen scripten
top 100 RC5 naturlijk elke dag
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
stats voor setiQueue per client, zodat je per team member ook nog stats hebt, dat zou wel errug leuk zijn.
Van klussen krijg je grijze haren
Dolphin, is al eens eerder een request over geweest.
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Een grafiekje voor RC5 om te laten zien hoe hard The-Space.net op ons inloopt
Juist
Pagina: 1