Toon posts:

USB controller

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI 845E Max2 BLR moederbord met een Pentium 4 2,26Ghz processor.Na alles geintsalleerd te hebben blijf ik met een vraagteken in apparaatbeheer zitten van een USB controller terwijl er al zes usb controllers geinstalleeerd zijn. Ze reageren alle zes als ik er een handydrive in stop.Nu heb ik in het forum bij mSI gelezen dat dit op te lossen is met de update Q312370 voor XP, maar ik kan deze niet vinden voor de nederlandstalige windows xP. Is er iemand die mij kan helpen want het staat zo raar een vraagteken bij een USB controller terwijl ik de indruk krijg dat de USB poorten wel werken maar dan misschien niet als USB2 ??
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
Ton van Gestel

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

Op donderdag 06 juni 2002 13:28 schreef Toontje het volgende:
Nu heb ik in het forum bij mSI gelezen dat dit op te lossen is met de update Q312370 voor XP, maar ik kan deze niet vinden voor de nederlandstalige windows xP.
Is die update taal specifiek ?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Als je dit ff doorleest moet je er denk ik wel uit kunnen komen:

Hier dus :)

Verwijderd

Voor USB2.0 gebruik ik de drivers van Orange Micro (www.orangemicro.com)

Deze schijnen vrij universeel te zijn (vanwege NEC usb2.0 chipset), omdat ze geen productbeperking hebben zoals de Adaptec drivers (alleen op eigen hardware).

probeer maar zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 16:50 schreef Sundead het volgende:
Als je dit ff doorleest moet je er denk ik wel uit kunnen komen:

Hier dus :)
Ik heb de driver Micrsoft USB driver version 5.1.2600.0 op mijn computer staan maar als ik hem opstart komt de melding dat het een andere taalversie is en stopt er dan weer mee.Vermoedelijk moet ik dan de engelse versie van windows XP installeren.