Toon posts:

voor Sinterklaas die altijd mijn topic sluit

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou naar aanleiding van mijn ander topics die onder tussen weer opslot zijn.

dat is zwart wit beeld had en alles heb gelezen en gedaan dus ook de faq en ik werk notabene zelf in een computer zaak op de technische dienst, dus ik zal het echt wel weten. maar wat jullie over het hoofd hebben gezien is het bleek dus dat het verkeerde kabeltje is bijgeleverd van een andere kaart 9pins svhs kabel.
dus 9 pins --> composite (bleek na contact te hebben gehad naar de levarancier) een verkeerde kabel is merk gebonden.
dus een nieuwe kabel gehaald. klaar kleur in beeld

DUS SINTERKLAAS laat aub mijn topic open want dit slaat nergens op. !!!!! jij weet ook niet alles en niet elke keer het zelfde standaard antwoord

FAQ LEZEN EN OP SLOT !!!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
|:( Er zijn trouwens meer mensen die er last van hebben: [topic=516505/1] >:)

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:06

danplo

The Force is strong with me

Op donderdag 06 juni 2002 13:30 schreef kutkip het volgende:
|:( Er zijn trouwens meer mensen die er last van hebben: [topic=516505/1] >:)
dus weer niet goed gekeken en gelezen. :Z

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Verwijderd

Topicstarter
gewoon RESPECT...

en niet zo kinderachtig ik ben mod staat (volgens mij) in mijn super zo goei super super faq !! (dus deze keer niet)
en dan maar op slot doen...

het lag aan de kabel (FAQ gevolgd) dus een kabel gekocht voor niets liggen kloten met geld en zo 1 week bezig geweest. dus het is MERK GEBONDEN SUCCES SINTERBAAS !!!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

ik ben ook niet zo'n fan van de Sint maar dat zal hem weinig uitmaken, hij doet het hier goed klaarblijkelijk duszzzzzz.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08 10:26
Tsja dat ken ik van dvi-svga connectoren... je krijgt nooit een asus connector op een club3d kaart

Merk maakt dan ook nog verschil *zuchter* 't wordt er allemaal niet goedkoper op

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

Verwijderd

Dicht. Klagen kan je in LA (nog liever per mail), netjes en goed onderbouwd. Dit topic is niet de moeite waard om te gaan moven. Advies : hou je een beetje in.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.