Ik heb (o.a.) het volgende systeem:
Asus P5A (SuSo7, ALi5)
AMD K6-II 550
160 MB PC-100
GeForce2 MX-64
20 GB WD @ 7200rpm
Sinds kort ben ik erachter waarom mijn PC onstabiel wordt tijdens extreme CPU belasting. De CPU wordt te heet, hij wordt bij sommige 3D-games binnen 10 minuten minimaal 55 graden, en loopt soms zelfs tegen de 60 aan. Er zit nu een coolermaster koeler op. Nu wil ik er een andere voor in de plaats zetten, maar die dingen zijn niet zo makkelijk meer te krijgen. Ik heb dus in Apeldoorn zo'n orb-achtige koeler gekocht maar die past niet omdat de ATX voedingstekker in de weg zit.
Verder zitten er wat condensatorretjes om de socket heen, maar die zijn net laag genoeg. Beetje onhandig ingericht dus, maarja. Nu vraag ik me af of zo'n ATX stekker een beetje platter te modden is, zodat de koeler er wel op past.
Of zijn er misschien speciale stekkers te krijgen?
Asus P5A (SuSo7, ALi5)
AMD K6-II 550
160 MB PC-100
GeForce2 MX-64
20 GB WD @ 7200rpm
Sinds kort ben ik erachter waarom mijn PC onstabiel wordt tijdens extreme CPU belasting. De CPU wordt te heet, hij wordt bij sommige 3D-games binnen 10 minuten minimaal 55 graden, en loopt soms zelfs tegen de 60 aan. Er zit nu een coolermaster koeler op. Nu wil ik er een andere voor in de plaats zetten, maar die dingen zijn niet zo makkelijk meer te krijgen. Ik heb dus in Apeldoorn zo'n orb-achtige koeler gekocht maar die past niet omdat de ATX voedingstekker in de weg zit.
Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!