Toon posts:

[WC] Koelblokjes te koop!!

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hierzo een koel koelblokje :P

tja, ze zijn relaxed, wil je er 1 ? zeg het ff!! :7

foto's

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sasclannl/Foto45.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sasclannl/Foto47.jpg

Verwijderd

Prijs ????????

• Huupke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11-2025
Kan ik die plaatsen op mijn p4 willamette en wat moet ie kosten?

i5-13600KF @ 6.0GHz || Domoticz on Pi3+Pi4 || PV: 14940 Wp || WP: 12kW LG

Verwijderd

Topicstarter
nou 30€ is wel een relaxde prijs dacht ik zo... enuhm... je kan hem overal op zetten, je moet alleen zelf een aansluiting maken...

Verwijderd

zijn ze geschikt voor mijn AMD Athlon? Ziet er goed uit. Het water komt binnen op de plaats waar het nodig is: het midden. Ben benieuwd wat ze moeten kosten

Verwijderd

jeps effe wat meer info please

maat?
prijs?
verstuur wijze?

Verwijderd

Topicstarter
maat weet ik zo niet, maar ze passen er wel op hoor... verstuur wijze, wat jij wil.. jij betaald de verzend kosten.

Verwijderd

Ik kan nou niet zeggen dak er echt weg van ben. je bent vandaag pas geregistreerd.

Verwijderd

Topicstarter
verder heb ik nog een thermaltake dragon orb 3 liggen , voor de lief hebber... , hijmaakt alleen een bult kabaal... 7000 rpm |:(

Verwijderd

Topicstarter
hehe , nee joh, ik had ff een account nodig ,zit op school weetje, was mijn wachtwoord vergeten, maar kon mijn email niet checken op school... dus vandaar... *D

Verwijderd

keej dan :P

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
Na kheb net een blokkie besteld bij die andere gotter dus jammer. Maar als je nog koperen chipsetblokkies hebt of gpu blokkies dan moet je het maar ff zeggen

Verwijderd

Topicstarter
tja, deze zou er ook wel op passen hoor... maarja je moet zelf een manier bedenken om hem te monteren.. ik kan je trouwens wel de bleuorb van thermal take aanraden.. die is ook wel lekker stil :+

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op donderdag 06 juni 2002 13:27 schreef Clock3nergy het volgende:
tja, deze zou er ook wel op passen hoor... maarja je moet zelf een manier bedenken om hem te monteren.. ik kan je trouwens wel de bleuorb van thermal take aanraden.. die is ook wel lekker stil :+
Blue orb stil??? Sorry maar dat lijkt me dus niet.

Verder, volgens mij zijn die blokken van alu voor degenen die daar nog niet naar gekeken hebben.

En, waarom in godsnaam ff een account aanmaken omdat je dan ff vanaf school kan posten. Ik vind het vreemd en ben benieuwd wat de modjes ervan vinden.

Nog even over die waterblokken, hoe kom je eraan, wat zijn de afmetingen, materialel die je gebruikt hebt. Eventuele resultaten, de diameter van de slangaansluitingen zou ook wel handig zijn trouwens!

Dat zijn dingen die we allemaal graag weten voordat we een blokje kopen, dat snap je zelf toch ook wel???

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Topicstarter
afmeting weet ik zo niet slang aansluiting = 12/10, materialen aluminium , plexi glas, voor dat je hem monteerd moet je er een copper plate onder stoppen...

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-02 07:36
Op donderdag 06 juni 2002 13:19 schreef Clock3nergy het volgende:
verder heb ik nog een thermaltake dragon orb 3 liggen , voor de lief hebber... , hijmaakt alleen een bult kabaal... 7000 rpm |:(
Sluit hem aan op 5v=3200 rpm. Is ie lekker stil mijn pc is 41 graden 1200 mhz. (enermax fans staan op langzaamste)

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Je hebt 1 koelblokje te koop ?

Ik dnek dat dit meer iets is voor vraag en aanbod dan.

MODJEEEEEEEE zeg er is van van :P

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Hmm je komt uit wierden zie ik. Is het mogelijk dat ik langskom om te kijken hoe dat blok eruit ziet?

I'm not as think as you stoned I am

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Op donderdag 06 juni 2002 13:21 schreef dish3r het volgende:
keej dan :P
ik geloof dat er mensen waren die jouw icoon soort niet zo prettig vonden, pak eventjes een andere aub, voordat er weer mensen met platte tenen naar de su lopen...

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:43

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

topicstarter: je kunt geen plaatje in je sig zetten :D

• WooK
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Op donderdag 06 juni 2002 14:15 schreef Atgast het volgende:

[..]

ik geloof dat er mensen waren die jouw icoon soort niet zo prettig vonden, pak eventjes een andere aub, voordat er weer mensen met platte tenen naar de su lopen...
Dit icon? Afbeeldingslocatie: http://www.shaggy.nl/images/iconsex-doggystyle.gif

wat een onzin! Laat die lekker in urk weer op de vissersboot stappen ofzo

I'm not as think as you stoned I am

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Dat blokje lijkt verdacht veel op die blokjes van grimpie
zie: http://grimpie.freeservers.com/

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• -=MOL=-
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op donderdag 06 juni 2002 14:45 schreef Devil het volgende:
Dat blokje lijkt verdacht veel op die blokjes van grimpie
zie: http://grimpie.freeservers.com/
Daar lijkt het idd op, maar alleen de aansluitingen zitten bij deze allebei aan de bovenkant!

Heb je nou ook resultaten voor ons, dus hoe presteert het blokje?

Ik heb verder niet echt interesse aangezien er een maze 2 op mijn cpu zit.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-02 17:23
hahah , inderdaad het is zijn blokje :) , ik moet er van af weetje , had er 1 teveel besteld, ik dacht dat mijn kameraad ook intresse had , maarja , hij had geen intresse aangezijn hij eerst een nieuwe pc wou, ik woon in wierden, je mag langs komen als je wil :) , kun je gelijk mijn coole case mod checken :7

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

• Wimo.
  • Laatst online: 23:14

Wimo.

Shake and Bake!

Blokjes zijn van alu he.,

• BaRF
  • Laatst online: 20-02 10:55

BaRF

bijna kerst

he deze zijn vast 6 bij 6 cm en 2.5 hoog >:) ik heb er namelijk 1 op mn SLOT A (jaja beetje groot) gekocht van genius_p :) zal de prijs nog maar niet zeggen, dan kun je er boven gaan zitten hehehe werkt trouwens goeoeoeoed :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
Op donderdag 06 juni 2002 19:31 schreef BaRF het volgende:
he deze zijn vast 6 bij 6 cm en 2.5 hoog >:) ik heb er namelijk 1 op mn SLOT A (jaja beetje groot) gekocht van genius_p :) zal de prijs nog maar niet zeggen, dan kun je er boven gaan zitten hehehe werkt trouwens goeoeoeoed :P
wat is goed?

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 19:22
Beetje vaag gedoe. :r :r :r

ik besteed m'n geld liever aan iets anders.
Ook niet echt duidelijk :z

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Vraag en Aanbod.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.