Ik snap het niet

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik heb een half uur geleden een topic gemaakt met een vraag over forms en of er bepaalde scripts voor zijn, nu krijg ik van een mod deze reply

"
Javascript, PHP, CGI, ASP het kan allemaal.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
weet er hier iemand wellicht een simpel scriptje of een andere oplossing?
--------------------------------------------------------------------------------

Ja, gebruik een search engine, script requests zijn hier niet welkom.
"

Euh, sorry, maar ik post toch in programming & webSCRIPTING?
Verder gaf ik al aan dat ik al flink wat gezocht heb, maar niets had gevonden dat ik kon gebruiken. Kijk als we allemaal alleen maar search engines gebruiken, waarom is een foum dan nog nodig? Om eerlijk te zijn vind de reactie van de betreffende mod een beetje autoritair en absoluut niet behulpzaam.

Maar goed, ik zoek wel verder.

Mijn rig

Verwijderd

hij zal er wel een reden voor hebben gehad, trouwens dit is ook niet de goede plaats voor je commentaar op een mod

Verwijderd

- Lees jij eerst eens hoe het hier aan toe gaat;
- WebSCRIPTING ja: dus het ZELF maken en het oplossen van problemen bij het zelf maken. Scripting is een werkwoord.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:11
Dit is idd niet de goede plaats voor dit topic.
Lees eens:
[topic=489710/1/25]
[topic=397053/1/25]

https://fgheysels.github.io/

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

idd .. scriptING .. dat is een werkwoord.. niet script (zelfstandig naamwoord)..

We verwachten hier dat je d'r zelf ook wat voor doet ipv om een script vragen. Lees ook ff de topics die bovenaan staan (vooral quickstart en faq).. Verder kun je voor klachten rechtstreeks bij de mods of in LA terecht. Dat staat ook in de FAQ, maar die heb je blijkbaar nog niet gelezen

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.