Ik heb een half uur geleden een topic gemaakt met een vraag over forms en of er bepaalde scripts voor zijn, nu krijg ik van een mod deze reply
"
Javascript, PHP, CGI, ASP het kan allemaal.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
weet er hier iemand wellicht een simpel scriptje of een andere oplossing?
--------------------------------------------------------------------------------
Ja, gebruik een search engine, script requests zijn hier niet welkom.
"
Euh, sorry, maar ik post toch in programming & webSCRIPTING?
Verder gaf ik al aan dat ik al flink wat gezocht heb, maar niets had gevonden dat ik kon gebruiken. Kijk als we allemaal alleen maar search engines gebruiken, waarom is een foum dan nog nodig? Om eerlijk te zijn vind de reactie van de betreffende mod een beetje autoritair en absoluut niet behulpzaam.
Maar goed, ik zoek wel verder.
"
Javascript, PHP, CGI, ASP het kan allemaal.
quote:
weet er hier iemand wellicht een simpel scriptje of een andere oplossing?
Ja, gebruik een search engine, script requests zijn hier niet welkom.
"
Euh, sorry, maar ik post toch in programming & webSCRIPTING?
Verder gaf ik al aan dat ik al flink wat gezocht heb, maar niets had gevonden dat ik kon gebruiken. Kijk als we allemaal alleen maar search engines gebruiken, waarom is een foum dan nog nodig? Om eerlijk te zijn vind de reactie van de betreffende mod een beetje autoritair en absoluut niet behulpzaam.
Maar goed, ik zoek wel verder.