Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heb sindskort een Nokia 8310 en vroeg me nog wat af waar ik nergens een antwoord op kan vinden.
Kan ik een eigen beltoon "componeren" op de Nokia 8310? :?

Verwijderd

Hmmz...heb de telefoon nou een weekje...ennuh....volgens mij dus niet iig.....

Btw, je kunt ook alleen maar operatorlogo's opslaan..en ringtones kun je ook niet versturen :o

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 14:37

Korakal

Up up up!

ja via de Nokia PC Suite (en dan met infrarood oversturen)

niet op de telefoon zelf

Verwijderd

Topicstarter
Hmm maar dan moet je een infrarood kaart in je PC hebben als ik het goed begrijp?

Of kan het ook via een datakabel?
Wat ik wel kan doen is natuurlijk gewoon via Ben-Online een beltoon naar me 8310 versturen, of gaat dat niet werken?

• Korakal

Korakal

Up up up!

Op donderdag 06 juni 2002 13:15 schreef Waazaap het volgende:
Hmm maar dan moet je een infrarood kaart in je PC hebben als ik het goed begrijp?

Wat ik wel kan doen is natuurlijk gewoon via Ben-Online een beltoon naar me 8310 versturen, of gaat dat niet werken?
infrarood: bijv laptop (hebben vaak infrarood) of een infrarood-dongle (extern IrDA adapter, via serieel of usb)

datakabel is een brakke oplossing, omdat de aansluiting achter de batterij zit

geluidjes ontvangen via internet kan ook, maar hou er rekening mee dat als je dat veel gaat doen (en tussentijds wil proberen of een beetje bijschaven) een IR-poortje op den duur goedkoper kan zijn.

infraroodpoortje heeft nog meer voordelen: je kunt er ook je andere gegevens mee uitlezen en bewerken (zoals adresboek) en operatorlogo's mee zenden e.d....

:Y)

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 13:15 schreef Waazaap het volgende:

Kan wel jah, hoeft niet perse...jep, je kunt gewoon beltonen ontvangen e.d. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het nare is alleen dan, dat ik de ontvangen beltoon over een bestaande fabriekstoon van Nokia moet zetten want ik zie in me menu nergens een paar lege vakken.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Op donderdag 06 juni 2002 13:23 schreef Waazaap het volgende:
Het nare is alleen dan, dat ik de ontvangen beltoon over een bestaande fabriekstoon van Nokia moet zetten want ik zie in me menu nergens een paar lege vakken.
die komen er vanzelf bij...

* Korakal spreekt uit ervaring bij z'n eigen 8310

Afbeeldingslocatie: http://www.vanderhurk.nl/mark/got/dsc01839-small.jpg

:)

Verwijderd

Topicstarter
Ok man, bedankt! ;)

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:50

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op donderdag 06 juni 2002 13:31 schreef Korakal het volgende:

[..]

die komen er vanzelf bij...

* Korakal spreekt uit ervaring bij z'n eigen 8310

[afbeelding]

:)
Heb je de tekst in de telefoon verandert (NL Vodafone => Voodoofone) of gewoon wat tekst in een logo gezet en die als operator-logo ingesteld?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Korakal

Korakal

Up up up!

Op donderdag 06 juni 2002 14:59 schreef B_O_S_S het volgende:

[..]

Heb je de tekst in de telefoon verandert (NL Vodafone => Voodoofone) of gewoon wat tekst in een logo gezet en die als operator-logo ingesteld?
* Korakal kan toveren >:)

naja... uhm... operatorlogo'tje van gemaakt ;)

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Je kan geen beltonene maken met een 8310 zelf, echter zijn er verschillende programmas waarmee je melodies kan maken en verstuuren naar je 8310 dmv kabel of infrarood.

/off

Mijn 8310 heeft geen bleuwe licht achter het scherm maar black light hoort dit zo hij is pas 2 weken oud. Die van mijn vriendin heeft gewoon blauwe licht.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:50

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Kan je daar een pic van posten? Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Is het beeld zeg maar een negatief van het "normale" 8310-scherm? Dan zit het filter in het LCD van je phone denk ik verkeerdom....

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op vrijdag 07 juni 2002 23:54 schreef B_O_S_S het volgende:
Kan je daar een pic van posten? Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Is het beeld zeg maar een negatief van het "normale" 8310-scherm? Dan zit het filter in het LCD van je phone denk ik verkeerdom....
heb geen cam,

hij is niet negatief, de lampjes achter mijn scherm zijn wit en die van mijn vriendins 8310 blauw.

Verwijderd

Mijn 8310 heeft heel licht blauw/wit licht, om de vergelijking te kunnen maken...
Pagina: 1