56 K modem -> blue screen install [winxp]

Pagina: 1
Acties:

• HooGLaNDeR
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 15:35

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

Topicstarter
Het is vreemd maar waar. Als ik op een vers geinstalleerde xp pro ENG mijn motorola 56 k modem probeer te installeren. Moet ik eerst 6x (en ja ik heb het geteld) een blue screen krijgen aan het eind van de install, voordat ik em geinstalleerd krijg. Ik verwijder na een blue screen de modem uit me hardware list en gebruik de juiste drivers. Desondanks dit. Na de 6de x staat ineens 2x dezelfde modem om de drivers voor de selecteren, en dan werkt ie feilloos.

Enig idee waarom dit kan?
Alvast bedankt...

Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22

YellowCube

Wait...what?

slechte drivers ?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• HooGLaNDeR

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

Topicstarter
nou, ik weet niet, 6x niet, en dan ineens wel :?

Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Zijn het WHQL-certified drivers?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• HooGLaNDeR

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 17:20 schreef axis het volgende:
Zijn het WHQL-certified drivers?
Nope..en volgens mij zijn die er niet..standaard drivers win xp pro doen het niet....

Verwijderd

je zou de drivers van win 2000 kunnen gebruiken deze werken nog het beste voor XP....

Verwijderd

Probeer eens een ander PCI slot!!
Pagina: 1