Welke telefoon + abbonement raden jullie me aan?

Pagina: 1
Acties:

• MiG_Master
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08-2022

MiG_Master

it's me.... the Iron_Eagle

Topicstarter
Ik ben weer toe aan een nieuwe telefoon met abbonement,
Nu heb ik een 3310 met Hi prepaid kaart, maar omdat ik nogal veel sms en bel gaat zo'n kaart er natuurlijk snel doorheen. Et is ook nog es duur sms'en en bellen.
Waar ik naar opzoek ben is een mooie telefoon met een niet al te duur abbonement waarmee goedkoop gebeld en gesms't kan worden.
Er is best veel keus dus hier de vraag... :?
Wat raden "the tweakers" me aan? *D

Laturrrr

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ik raad je aan om die vraag hier niet te stellen. Er staan al tientallen van die nutteloze dingen. Ga zelf ff zoeken

Bennie gek, ben een koe!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:50

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik zou een Dutchtone of Hi Profile abbonement nemen, aangezien je veel belt óf sms-ed, en met deze abbo's betaal je dit gewoon uit je belbundel, maakt niet uit in welke verhouding je belt of sms't. Je hebt gewoon elke maand bijvoorbeeld 20, 30 of 40 euro om op te maken aan SMS, bellen, wappen of weet ik veel wat.

En als telefoon zou ik je de Siemens S45 of ME45 aanraden. Een goede telefoon voor niet teveel geld (met een abonnement) en met zeer veel functies!

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• MiG_Master

MiG_Master

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 13:03 schreef ederooij het volgende:
Ik raad je aan om die vraag hier niet te stellen. Er staan al tientallen van die nutteloze dingen. Ga zelf ff zoeken
Ik vraag toch niet om deze nutteloze informatie van jou,
Ga je eigen topic's maar verzieken

Laturrrr

• MiG_Master

MiG_Master

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 13:05 schreef B_O_S_S het volgende:
Ik zou een Dutchtone of Hi Profile abbonement nemen, aangezien je veel belt óf sms-ed, en met deze abbo's betaal je dit gewoon uit je belbundel, maakt niet uit in welke verhouding je belt of sms't. Je hebt gewoon elke maand bijvoorbeeld 20, 30 of 40 euro om op te maken aan SMS, bellen, wappen of weet ik veel wat.

En als telefoon zou ik je de Siemens S45 of ME45 aanraden. Een goede telefoon voor niet teveel geld (met een abonnement) en met zeer veel functies!
Aan siemens zat ik zelf ook al te denken, zijn leuke telefoontjes

Laturrrr

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:10

Nitai

Live the life you love.

Het is afhankelijk van veel factoren, namelijk hoeveel je belt, hoeveel je smst, wat je maximaal wilt uitgeven per maand, welke telefoon je leuk vindt, of deze wel een beetje betaalbaar is met een nieuwe abo, etc...

Je kan het beste denk ik naar een telecom shop gaan en je laten adviseren.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Check dit topic --> Samsung T100 wat vinden jullie er van?

SUC6 met je keuze ;)

Verwijderd

Ik ben toch wel fan van Samsung.

En sinds ik prepaid heb scheelt dat behoorlijk in de kosten , bij mij dan.

Moet wel zeggen sms nooit, alleen bellen en gbeld worden.

Was voorheen 1000en guldens per maand kwijt, nu ong. twee keer opwaarderen a 20 euro......

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 13:47
Tips:
- Ga naar http://uk.gmsbox.com, http://www.xonio.com, http://www.asia.cnet.com en bekijk daar reviews van telefoons.

- Bedenk waar je allemaal bereikbaar wil zijn en vraag anderen naar ervaringen met dat netwerk.

- Kies een stuk of drie telefoons uit en een paar netwerken

- Ga naar http://wwww.telecomvergelijker.nl en zoek uit met welk abbonement de maandkosten (met je toestel erbij) het laagste zijn.

- Als je nog wat te vragen hebt doe dat dan hier :7

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Een dutchtone allin van 40 euro plus sonyericsson t68i dat zou ik doen en ik ben slim dus :P

• sigma01
Op donderdag 06 juni 2002 17:00 schreef BzrK het volgende:
Een dutchtone allin van 40 euro plus sonyericsson t68i dat zou ik doen en ik ben slim dus :P
Ik vind dit soort "adviezen" erg dom, je weet weinig van het belgedrag van MIG_Master af, aan wat voor eissen zijn telefoon moet voldoen en hoeveel hij belt/te besteden heeft.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:10

Nitai

Live the life you love.

Op donderdag 06 juni 2002 17:03 schreef sigma01 het volgende:

[..]

Ik vind dit soort "adviezen" erg dom, je weet weinig van het belgedrag van MIG_Master af, aan wat voor eissen zijn telefoon moet voldoen en hoeveel hij belt/te besteden heeft.
Ik vond het anders wel humor wat hij schreef:
'en ik ben slim dus...'

haha :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• sigma01
Op donderdag 06 juni 2002 17:07 schreef Nitai het volgende:

[..]

Ik vond het anders wel humor wat hij schreef:
'en ik ben slim dus...'

haha :)
Ooops...ben iets te slim bezig ;), ha die laatste woorden niet gelezen, excuses aan die persoon *D.

Verwijderd

hehe het was idd een grapje van mij :)

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:42
ik zelf heb een ben extra abbo met een 8310
ben er heel erg tevreden over

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Pagina: 1