Toon posts:

[Java] JDK versie opvragen in HTML

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om op een andere manier dan met object de versie van de JDK op een client op te vragen. dus niet met classid = "clsid:CAFEEFAC-0013-0001-0002-ABCDEFFEDCBA"

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:57
Ja via een java class die System.getProperty("java.version") doet.

http://java.sun.com/docs/books/tutorial/essential/system/properties.html

ajb, alles

Vervolgens vergelijk je deze waarden met >1.3.1_02 (daar ging het je toch om?) en als dat niet het geval is kun je de browser redirecten naar de plugin download.

Verwijderd

Topicstarter
Het is de bedoeling om dit in HTML te doen, als ik deze site zo bekijk dan wordt dit in de applet zelf gedaan, kan het ook hiervoor, dus in HTML?

Verwijderd

Topicstarter
met soortgelijke parameters, mijn web-server draait op apache onder linux

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:57
Wat maakt het uit als je het door een erg eenvoudige class laat doen of door een stukje HTML/JS wat waarschijnlijk niet mogelijk is?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:11
Op donderdag 06 juni 2002 12:39 schreef hofstee het volgende:
Het is de bedoeling om dit in HTML te doen, als ik deze site zo bekijk dan wordt dit in de applet zelf gedaan, kan het ook hiervoor, dus in HTML?
Dit hoort volgens mij thuis in Webdesign & Graphics.

P&W -> W&G.

https://fgheysels.github.io/

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Je hebt wel navigator.javaEnabled() die true/false teruggeeft.. maar de exacte JDK versie kan je volgens mij alleen uit de navigator.plugins Array halen.

Kweet alleen niet of dat in IE gaat werken :?

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Kan je het niet gewoon via de DOM achterhalen...

document.applets :?

Verwijderd

Ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is om te kijken òf een client überhaupt de JDK heeft geinstalleerd. Dat gaat een applet ook niet erg veel aan lijkt me.

Ik denk dat je de versie van de runtime environment wilt weten? De J2RE versie dus.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Op donderdag 06 juni 2002 14:49 schreef Cheatah het volgende:
Ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is om te kijken òf een client überhaupt de JDK heeft geinstalleerd. Dat gaat een applet ook niet erg veel aan lijkt me.

Ik denk dat je de versie van de runtime environment wilt weten? De J2RE versie dus.
Ik denk dat ie dat bedoelt :P Hoop ik.. ;)
Pagina: 1