Toon posts:

Hotmail Basic krimpt nog verder in.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit mailtje kreeg ik vanmorgen:

Beste MSN® Hotmail®-gebruiker:

Vanaf 16 juli 2002 kunnen wij niet langer onze service voor het ophalen van POP-mail aanbieden voor Hotmail-gebruikers met een gratis standaardaccount. Dit betekent dat het niet langer mogelijk is om e-mail van meerdere accounts samen te voegen in één Hotmail-account.

Als je toch van deze functionaliteit gebruik wilt blijven maken, kun je je aanmelden voor MSN Extra Opslagruimte. Deze service kost slechts 31,99* per jaar (dat is minder dan 3,- per maand) en biedt een aantal handige extra voorzieningen, zoals:

10 MB opslagruimte voor MSN Hotmail vijfmaal meer opslagruimte dan wat je nu hebt
Grotere bijlagen verzenden en ontvangen tot maximaal van 1,5 MB per bericht
30 MB opslagruimte voor MSN Communities de perfecte plaats om foto's op te slaan
Je account verloopt niet je hoeft je nooit zorgen te maken dat je je account kwijtraakt

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
kan iemand misschien ter nuttige info even iets zeggen over de strategie hierachter? Dat vroeg ik me af.

En daarnaast hoef je natuurlijk geen hotmail adres te hebben voor MSN, en is er vast wel een goede vervanger voor webmail. Wanneer is het einde in zicht?

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
Het einde zal nooit in zicht komen.Aangezien het overgrote Hotmail & MSN deel jongeren onder de 18 jaar zijn. Maar ik denk persoonlijk dat je straks een Hotmail account krijgt met een adresboek En dat is het dan. Geen gratis Spam filter en al die extra's. En tja MSN zal straks wel een lite (free) versie worden, en een full (paid) Je kunt chatten met je contact personen, maar als je je mic of webcam er bij gaat gebruiken, of je wil backups van je lijst maken dan is het $$$.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Op donderdag 06 juni 2002 12:07 schreef Niek het volgende:
Het einde zal nooit in zicht komen.Aangezien het overgrote Hotmail & MSN deel jongeren onder de 18 jaar zijn. Maar ik denk persoonlijk dat je straks een Hotmail account krijgt met een adresboek En dat is het dan. Geen gratis Spam filter en al die extra's. En tja MSN zal straks wel een lite (free) versie worden, en een full (paid) Je kunt chatten met je contact personen, maar als je je mic of webcam er bij gaat gebruiken, of je wil backups van je lijst maken dan is het $$$.
Ach zelfs met spamfilter is hotmail volkomen onbruikbaar. Ik krijg daar zoveel e-mails in mijn mailbox dat ik ze niet eens meer lees. Een keer per maand gooi ik mijn mailbox leeg, maar na twee dagen bounced alles al terug naar de afzenders omdat hij vol zit met spam.

TIP: raketnet kan ook externe pop-boxen inlezen via de webmail.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 00:06
Klinkt misschien }:O maar de provider waar je bij zit, daar krijg je toch automagisch een email account?

Trouwens ik moet et eik niet meer ook, dat hotmail.
Zeker de laatste dagen krijg ik elk half uur een Klezmailtje :z

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
en als je spam wilt voorkomen gebruik je toch gewoon www.spamhole.com :)

Human Bobby

Pagina: 1