Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
verzentkosten = verzendkosten :y)
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
schrijf mij maar in voor 2 stuks...
[topic=496272/1/25]
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Ik wil er ook wel twee. mischien meer, als de prijs vast staat.
Gebruik je ook even Lau Pro's site voor deze actie?
Leest eerst topic is... plzOp donderdag 06 juni 2002 13:23 schreef radjatoe het volgende:
Jeuuron er is meel! 2 voor mij graag
maar deze fan is stiller en meer airflow! vandaar mischien..Op donderdag 06 juni 2002 12:37 schreef Devil het volgende:
Ik denk dat het wel even duurt voordat hier genoeg mensen voor zijn. Op dit moment loop er namelijk een inkoopactie van crystal clear fans. Helaas kun je in dat topic niet meer bestellen, maar ik denk dat de meeste mensen die 80mm fans zochten daar al besteld hebben.
[topic=496272/1/25]
heb een xp1800+, met genoeg meuk erin, dus voeding wordt af en toe vrij warm, vandaar
als dat kan denk ik dat ik bestwel interesse heb
Verwijderd
21dBa tot 28dBa
Btw wat is verschil tusse sleeve en ball bearing *n00b*
Being Crazy Ownz
Verwijderd
ball bearing is beter toch ? daaromOp donderdag 06 juni 2002 16:32 schreef KifArU het volgende:
Let er wel op dat dit een sleeve bearing fan is en geen ball bearing.
* cyberbetica heeft 5 * 92 mm
Waar is dat? ben wel geïntereseerdOp donderdag 06 juni 2002 16:58 schreef cyberbetica het volgende:
omfg, ik heb die dingen bij de caravan wikel gekocht, stonden er 500 ofsow, €4,50 voor 80 mm en €5 voor 92 mm
Maar ik doe wel mee met de actie hoor.
Jammergenoeg gaat het niet echt hard met het aantal aanmeldingen
't is toch een mooi aanbod?
BTW dit topic is niets... voordat dat wat word is kerst en hemalvaart al op 1 dag gevallenOp donderdag 06 juni 2002 16:48 schreef Vimana het volgende:
D'r loopt toch al een inkoop aktie voor Sunon fans
[topic=510419/1/25]
Dan kan ik gewoon meteen een hele set fannetjes kopen "voor later"
ik woon juist niet in zoetermeer... maar dat bedreif zit daar! vandaar zocht ik iemand in zoetermeer die dit kon regelen...Op donderdag 06 juni 2002 16:38 schreef DocB het volgende:
hey joh, ik woon in zoetermeer! Ik heb nu ff geen tijd op dit topic te lezen, ik moet zo naar mn werk. Waar woon je ergens in Zoetermeer? Ikzelf in Seghwaert... Maargoed, ik lees de hele zooi nog wel ff als ik thuiskom vanavond.
ER IS NOG GEEN INKOOP ACTIE!!!!!! DUS IK VERWACHT NOG GEEN
MAIL! ik kijk aleen of er vraag naar is!.. snapje.. als dat zo is dan open ik een nieuw topic dat begind met [inkoop actie] Sunon Fans! dus niet meteen bestellen! als er maar 30 fans komen word het veel te duur, of jullie willen 7 euro per fan betalen, maar daar geloof ik niet in..
Als het een inkoopactie word komt hij over 2 wekenngeveer, dan heb ik vakantie!
Verwijderd
ik ben als ze echt stil zijn geinteresseerd in een stuk of 2 tot zelfs 6 (dan vervang ik ze allemaal hier)
zuinig geteld kom ik op 31
Hopelijk komt er een inkoopactie. Mooie fannetjes
Precies, het zijn mooie fannetjes. Dus als er een inkoopaktie komt denk ik wel dat we aan de 50 kunnen komenOp donderdag 06 juni 2002 21:07 schreef brouwerpower het volgende:
Nou, dat schiet al wel aardig op.
Hopelijk komt er een inkoopactie. Mooie fannetjes
ja daarom zoek ik iemand die in zoetermeer woont!Op donderdag 06 juni 2002 22:09 schreef Accident het volgende:
waar ga je ze halen, bij Telec?
Verwijderd
25 db is gewoon stil totdat je er 5 cm vanaf zit.Op donderdag 06 juni 2002 20:45 schreef badpinguin het volgende:
25 dB met wat kun je dat vergelijken? hoor je dat? fluisterstil?
maar pas op voor je oor!
Hoe verstuur je die dingen eigenlijk (en kosten)?
Ik wil misschien wel 4 fans. ik wil er zeker 2 overigens.
Komt er ook een siteje ofzo?
dan wordt deze actie wat duidelijker dan die andere inkoopactie
Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.
Misschien ook handig om gelijk de prijzen van >40 te vragen. Dit is nog steeds een interesse topic. Waarschijnlijk verwerf je meer deelnemers als je de inkoopaktie opstartOp zondag 09 juni 2002 09:35 schreef jeuuron het volgende:
nou er zijn maar ongeveer 40 fan's dus ik ge bellen maandag, als ik dan een prijs heb... stuur ik die door, en dan horen jullie het van me.
Hmm, ik weet niet zeker of ik mee doen. Waarschijnlijk bestel ik een Thermaltake SMART FAN Variable Fan Speed Control. Die heeft een airflow van 46 CFM at 2900rpm en 27 dB. Oke hij kost dan wel 2x zo duur maar dat maakt mij niet zoveel uit
Hmm, beneden de 20 dB (A) zijn volgens mij zeeer moeilijk te vinden en duuurOp zondag 09 juni 2002 11:48 schreef SeVeN het volgende:
ben meer geintereseert in 80mm met een geluid van beneden de 20 db(A)
20 dB is totale stilte. Als je je adem in houdt in je kamer met alle deuren en ramen dicht. Dan kan je misschien de 20 dB halenOp zondag 09 juni 2002 11:50 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Hmm, beneden de 20 dB (A) zijn volgens mij zeeer moeilijk te vinden en duuur
The devil is in the details.
Wacht, die koelers zijn wel te vinden en helemaal niet zo duur.Op zondag 09 juni 2002 11:54 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
20 dB is totale stilte. Als je je adem in houdt in je kamer met alle deuren en ramen dicht. Dan kan je misschien de 20 dB halen
Gewoon je fan niet aansluiten
Verwijderd
maar ik heb geen fans nodig.
wil evt wel helpen als t kan
heb overigens ook geen auto..
En kunnen we geen inkoopactie voor fingerguards er bij houden?
Verwijderd
Ja, fingerguards vind ik ook wel handig.
Nog maar een dagje wachten op de prijzen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
er zijn zat mensen die wel zo'n fan willen
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
En het zijn sleeve bearing fans. Ik denk als je toch stilte en perfomance wilt je toch echt voor vapo bearing moet gaan kijken
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Daarom koop ik ze ook niet. Ze mogen dan wel goedkoop zijn maar zoveel luchtverplaatsing hebben ze niet. Ik kies voor een TT-fanOp zondag 09 juni 2002 15:38 schreef thedolf het volgende:
Zo speciaal zijn die fans niet hoor.
En het zijn sleeve bearing fans. Ik denk als je toch stilte en perfomance wilt je toch echt voor vapo bearing moet gaan kijken
Ik heb liever panaflo. Je kan beter daar een inkoopactie voor starten. Zijn best speciaal en moeilijk te verkrijgen.Op zondag 09 juni 2002 15:40 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Daarom koop ik ze ook niet. Ze mogen dan wel goedkoop zijn maar zoveel luchtverplaatsing hebben ze niet. Ik kies voor een TT-fan
Gezocht!
Router
Moeilijk te verkrijgen. Hmm, misschien een idee voor mijn volgende inkoopaktieOp zondag 09 juni 2002 15:45 schreef thedolf het volgende:
[..]
Ik heb liever panaflo. Je kan beter daar een inkoopactie voor starten. Zijn best speciaal en moeilijk te verkrijgen.
BTW. zijn die niet vreselijk duur
welke inkoopactieOp zondag 09 juni 2002 15:47 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Moeilijk te verkrijgen. Hmm, misschien een idee voor mijn volgende inkoopaktie
BTW. zijn die niet vreselijk duur
Ongeveer 2 á 3 keer zo duur
Gezocht!
Router
beginnuh die inkoop zou ik zeggen
Verwijderd
hier de actie starten lijkt me niet een onverstandig idee, overzichtelijk en makkelijk
Wanneer er een inkoopaktie wordt opgestart moet alles wel duidelijk wordenOp zondag 09 juni 2002 19:56 schreef Catch22 het volgende:
ware het niet dat het hoe en wat nog niet duidelijk is...
Animo genoeg zou ik zeggen.
Verwijderd
Die zijn er echt wel! Papst heeft er een paar:Op zondag 09 juni 2002 11:50 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Hmm, beneden de 20 dB (A) zijn volgens mij zeeer moeilijk te vinden en duuur
http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=34454
eerst waten er al 33.. kom dan ff naar
[topic=520185/1]
[topic=520185/1]
daar staat alle informatie hoe je moet bestellen
Verwijderd
/me heeft zelfs al overgemaakt, alleen zonder plaatsnaam van de begungstigde...was er niet!