Morgen allemaal,
Ik heb net een computer samengesteld:
-Athon XP 1600
-Asus K7V266-E
-128 MB DDR
-GeForce2 MX400 (PCI, ik had hiervoor geen AGP Poort)
-BM HD 60 Gb, 7200rpm
-Dvd speler en nog wat ander zooi
Dus ik formateer mijn HD en begin met het installeren van XP. Eindelijk aangekomen in Win XP, had ik zoiets eerst ff de nieuwe drivers van mijn GeForce installeren... Ik reboot aan het eind... Loopt hij vast tijdens het opstarten..?????
Ik snap er niks van en reset de computer, komt hij automatisch in de bios terecht. Duz ik had zoiets van OK, gaan we ff kijken bij de instellingen van de videokaart.
Druk 4 x pijl omlaag en zit hij VAST in de bios..??????
Nu snapte ik er helemaal geen r*k meer van, dus reset hem nog een keer en hij boooot niet meer. IDE kabelz eruit Video kaart eruit en geeft daar zelfs geen beepje meer.
Ik enorm gefrustreerd mijn kast log roppen komt er rook uit.... AAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
Toen was mijn bios door gefikt.
HOE IN GODSNAAM KAN DAT. Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt?
Ik heb net een computer samengesteld:
-Athon XP 1600
-Asus K7V266-E
-128 MB DDR
-GeForce2 MX400 (PCI, ik had hiervoor geen AGP Poort)
-BM HD 60 Gb, 7200rpm
-Dvd speler en nog wat ander zooi
Dus ik formateer mijn HD en begin met het installeren van XP. Eindelijk aangekomen in Win XP, had ik zoiets eerst ff de nieuwe drivers van mijn GeForce installeren... Ik reboot aan het eind... Loopt hij vast tijdens het opstarten..?????
Ik snap er niks van en reset de computer, komt hij automatisch in de bios terecht. Duz ik had zoiets van OK, gaan we ff kijken bij de instellingen van de videokaart.
Druk 4 x pijl omlaag en zit hij VAST in de bios..??????
Nu snapte ik er helemaal geen r*k meer van, dus reset hem nog een keer en hij boooot niet meer. IDE kabelz eruit Video kaart eruit en geeft daar zelfs geen beepje meer.
Ik enorm gefrustreerd mijn kast log roppen komt er rook uit.... AAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
Toen was mijn bios door gefikt.
HOE IN GODSNAAM KAN DAT. Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt?