Philips DFR 1600DVD + SW966 Subwoofer. Ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 405 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-03 11:37

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Bij De Block staat er nu een philips DVD speler met geïntergreerde dolby prologic/digital receiver + subwoofer te koop voor € 669,=.

Ik ben ff naar de winkel geweest om het geheel te beluisteren, maar daar kan ik het niet zo heel goed beoordelen. Heeft iemand ervaringen met dit ding? Hoe is het geluid, beeldkwaliteit en welke mogelijkheden zijn er?

Op de philips site kan ik hem niet vinden (misschien te wijten aan een gebrekkig talent om te zoeken :P).

Om het geheel samen te vatten: vertel hier alles wat je over dat ding weet.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Ik heb em gehad...

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 15:01 schreef Pauluz het volgende:
Ik heb em gehad...
Wat was er dan niet goed aan?

Verwijderd

Hij wel goed hoor.. en zeker in zn prijsklasse vind ik em beter klinken dan de concurrentie.. alleen ben ik nu overgestapt op losse componenten en vind ik een heeeeeele voorruitgang.

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-03 20:14
M'n buren hebben hem. Hij klinkt best aardig voor een alles in één setje, maar ik ben zelf ook voorstander van losse componenten.

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Goed, dus samenvattend is dit apparaat goed in zijn prijsklasse. Beter is om losse componenten te kopen, maar dan ben ik uiteraard een stuk duurder uit. Zeker als ik dan voor het beste ga (marantz?).

Maar kunnen jullie misschien iets meer specifieker zijn?

Verwijderd

Oke, nou als je voor los gaat... dan ga je dus alles luisteren.. receivers in combinatie met de speakers die je op het oog hebt. Ik ben zelf 2 maanden bezig geweest met het uitzoeken van mn spullen maar ik heb nu iets waar ik heel blij mee ben.

Met de Philips was ik zeer tevreden op Dolby digital niveau.. stereo vind ik hem matig/redelijk ( ik had normale speakers als front ipv de meegeleverde satelietjes, maar met films doet ie het vrij aardig.
Pagina: 1