We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Wat was er dan niet goed aan?Op donderdag 06 juni 2002 15:01 schreef Pauluz het volgende:
Ik heb em gehad...
Verwijderd
Hij wel goed hoor.. en zeker in zn prijsklasse vind ik em beter klinken dan de concurrentie.. alleen ben ik nu overgestapt op losse componenten en vind ik een heeeeeele voorruitgang.
M'n buren hebben hem. Hij klinkt best aardig voor een alles in één setje, maar ik ben zelf ook voorstander van losse componenten.
Goed, dus samenvattend is dit apparaat goed in zijn prijsklasse. Beter is om losse componenten te kopen, maar dan ben ik uiteraard een stuk duurder uit. Zeker als ik dan voor het beste ga (marantz?).
Maar kunnen jullie misschien iets meer specifieker zijn?
Maar kunnen jullie misschien iets meer specifieker zijn?
Verwijderd
Oke, nou als je voor los gaat... dan ga je dus alles luisteren.. receivers in combinatie met de speakers die je op het oog hebt. Ik ben zelf 2 maanden bezig geweest met het uitzoeken van mn spullen maar ik heb nu iets waar ik heel blij mee ben.
Met de Philips was ik zeer tevreden op Dolby digital niveau.. stereo vind ik hem matig/redelijk ( ik had normale speakers als front ipv de meegeleverde satelietjes, maar met films doet ie het vrij aardig.
Met de Philips was ik zeer tevreden op Dolby digital niveau.. stereo vind ik hem matig/redelijk ( ik had normale speakers als front ipv de meegeleverde satelietjes, maar met films doet ie het vrij aardig.
Pagina: 1